رئیس هیئت وزنه برداری لرستان گفت: المپیاد وزنه برداری استعدادهای برتر کشور به نام شهید سید نور خدا موسوی آذر ماه امسال در لرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۷۸۸۲۹
|
۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سید علی شاهرخی امروز در جمع خبرنگاران  از برگزاری المپیاد ورزشی وزنه برداری به نام شهید نورخدا موسوی در لرستان خبر داد و اظهارداشت: مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزشی در رشته وزنه برداری از یکم تا ششم آذر ماه در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این المپیاد ورزشی با حضور 450 ورزشکار و عوامل اجرایی از 31 استان کشور برگزار می‌شود افزود: این مسابقات در دو نوبت صبح و عصر و در 10 وزن برگزار می‌شود.

رئیس هیئت وزنه برداری استان لرستان عنوان کرد: یکم آذر ماه تیم‌های ورزشی در استان حضور پیدا می‌کنند و روز جمعه دوم آذر ماه مراسم افتتاحیه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ششم آذر ماه تیم‌ها و نفرات برتر مشخص می‌شوند بیان کرد: هدف از برگزاری این مسابقات پیدا کردن استعدادهای برتر در رشته وزنه‌برداری است و تیم استان لرستان نیز با ترکیب کامل در این دوره از مسابقات حضور دارد.

شاهرخی گفت: از تمام همشهری‌ها و هم استانی‌های عزیز دعوت می‌شود تا برای تشویق ورزشکاران لرستانی در سالن شهید چاغروند مجموعه تختی خرم‌آباد حضور پیدا کنند و انشالله امیدی باشند برای المپیک 2020 و المپیک جوانان 2022 و شاهد درخشش این ورزشکاران باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات