محمدی از بسیجیان نمونه استان در گفتگو با بسیج:
دانشجوی نمونه گفت: با جلسات مدام و پیگیری های دلسوزانه شورای اندیشه ورز مشکلات و آسیب های اجتماعی که نوجوانان و جوانان محله با آن مواجه هستند را شناسایی شدند و طبق آن هادیان سیاسی را برای روشنگری و هدایت دعوت کردیم که الحمدلله نتایج خوبی در این زمینه کسب کردیم.
کد خبر: ۹۰۷۸۸۱۰
|
۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان مرکزی؛ میلاد محمدی دانشجوی نمونه و فرمانده بسیجی برتر در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج مرکزی گفت: از عوامل موفقیت بنده از ابتدای شروع فعالیت های بسیج و همچنین دلیل انتخاب بنده به عنوان فرمانده نمونه اجرای برنامه های قوی مبتنی بر نیازهای روز بچه ها است.

وی افزود: از ابتکاراتی که با کمک دوستان در واحد مربوطه انجام دادیم شوراهایی به عنوان هسته مرکزی اندیشه ورز یا به تعبیر مقام معظم رهبری هیئت های اندیشه ورز در موضوعات مختلف تشکیل دادیم و هریک از آنها را مسئول بررسی یک موضوع و یا آسیب اجتماعی قرار دادیم.

این فعال فرهنگی ادامه داد: با جلسات مدام و پیگیری های دلسوزانه شورای اندیشه ورز مشکلات و آسیب های اجتماعی که بیشتر بچه ها با آن مواجه هستند را شناسایی شدند و طبق آن کارشناسان اجتماعی و سیاسی را برای روشنگری و هدایت دعوت کردیم که الحمدلله نتایج خوبی در این زمینه کسب کردیم.

محمدی با اشاره به دغدغه های مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ و تهاجم فرهنگی دشمنان بیان داشت: عناوینی چون انقلاب اسلامی، نفوذ، اقتصاد مقاومتی، بیداری اسلامی، خانواده، اقتصاد دانش بنیان،گفتمان مقاومت و... که بارها مورد تأکید حضرت آقا قرار گرفته اند باید برای آن کار تحقیقاتی انجام داد و مشکلات و موانعی که برای روشنگری در آن زمینه ها وجود دارد را به هیئت های اندیشه ورز منتقل کرد تا در جهت رفع آنها فعالیت ها برنامه ریزی شوند.

وی تصریح کرد: اگر بتوانیم ویژگی هایی مثل تقویت روحیه انقلابی و اخلاقی،روحیه مشارکت و کار دسته جمعی،مسئولیت پذیری و خلاقیت در کارها،شکوفایی استعدادها و توانایی های ناشناخته را در بچه ها تقویت کنیم می توانیم نتایج خوبی در پایگاه و جامعه خود کسب کنیم.

این نخبه بسیجی در پایان خاطر نشان کرد: هرچه داریم از بسیج و انقلاب اسلامی داریم، نکته ای که بسیجیان عزیز ما باید همیشه مورد تأکید داشته باشند این است که تفکر بسیجی و انقلابی در کنار پارامترهایی مثل تحصیل،ورزش،اخلاق و... معنای کاملی دارد و خدای ناکرده نباید در اصول غفلت کنیم.

ارسال نظرات