نماینده ولی‌فقیه در سپاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی به دلیل آنکه دشمن دارد به محافظ، پاسدار و بسیجی تراز انقلاب نیاز دارد، گفت: انقلاب اسلامی مرگ تدریجی استکبار را رقم زده است.
کد خبر: ۹۰۷۸۷۹۶
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه و جمعی از فرماندهان ،مسئولین و مدیران استانی برگزار شد.

 

حاجی صادقی در این مراسم نعمت انقلاب اسلامی و ولایت را از بزرگترین نعمات خداوند به ملت ایران اسلامی برشمرد و اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران موجودیت و شاخص‌های ابرقدرتی دشمنان را با مشکل جدی مواجه کرده است .

وی افزود: انقلاب اسلامی برغم تمامی توطئه ها، فتنه ها و تلاش های جبهه استکبار، هرگز توقف نداشته و امروز دشمنان بر این مهم اذعان دارند که این انقلاب الهام بخش مرگ تدریجی آنان را رقم زده است.      

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره  به اینکه انقلاب اسلامی امانتی است که ماندگاری آن مرهون خون شهدا، مجاهدت  و ایستادگی امت و رهبری یک راهبر و امام می باشد، تصریح کرد: اینکه می‌بینیم جبهه استکبار در مقابل انقلاب اسلامی صف آرایی کرده، نشان دهنده این است که انقلاب زنده است و در حال پیشروی و حرکتاست و مرگ تدریجی استکبار را به تعبیر خودشان رقم زده است، به همین خاطر انقلاب نیاز به پاسداری دارد.

وی با بیان اینکه حفظ انقلاب، شکر نعمت انقلاب اسلامی است، تاکید کرد: زنده و پویا بودن انقلاب دلیل دشمنی با آن است ، چرا که اگر مرده و بی خاصیت بود دشمن نداشت به طوری که دشمنی استکبار با انقلاب به دلیل زنده بودن انقلاب و موفقیت و پیشرفت آن است.

حاجی صادقی، انقلاب اسلامی را الگویی جهانی برشمرد و گفت : صدور انقلاب اسلامی علاوه بر الگو پذیری ملت ها، الگو پذیری دولت ها را به دنبال داشته و این عمده دلیل عصبانیت و تحریم های آمریکایی ها می باشد.

وی حضور پرشور مردم در راهپیمایی 13 آبان را مشت محکمی بر دهان استکبار عنوان و خاطرنشان کرد : ملت ایران با حضور خود در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نشان دادند که حاضرند برای انقلاب خون داده و همیشه در صحنه باقی بمانند و با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در مقابل دشمنان ایستادگی می کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی به دلیل آنکه دشمن دارد به محافظ، پاسدار و بسیجی تراز انقلاب نیاز دارد، تصریح کرد :دشمنان ما با اسلام و با روحیه جهادی و انقلابی‌گری مشکل دارد ، چرا که انقلاب اسلامی مرگ تدریجی استکبار را رقم زده است.

حاجی صادقی در پایان با بیان اینکه انقلاب اسلامی سنگرهای کلیدی جهان را فتح کرده و روحیه عدم تبعیت  از استکبار را در جهان نهادینه کرده است ، گفت : ملت ایران از فضا سازی ها ، تحریم ها و توطئه های پوشالی دشمن و استکبار هراسی نداشته باشند؛ به فضل الهی با باور ظرفیت ها و پتانسیل های داخلی و ایستادگی بر مشکلات فائق خواهیم آمد.

گفتنی است ؛ در این مراسم با حکم نماینده ولی فقیه در سپاه، حجت الاسلام والمسلمین سیروس حکمتی نیا به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

ارسال نظرات