غلامی دانش آموز برتر علمی در گفتگو با بسیج:

نخبگان با هم اندیشی تصویرهای درست از انقلاب را طراحی کنند

یک فعال دانش آموزی گفت: نخبگان باید در هم اندیشی با یکدیگر تصویرسازی های درست از انقلاب را طراحی کنند،با اقتصاد مقاومتی خود و سند چشم اندازی که طراحی شده است باید این تصویر ساخته شود.
کد خبر: ۹۰۷۸۷۸۵
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان مرکزی؛ محمد مهدی غلامی دانش آموز نخبه فرهنگی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج گفت: تأکیدات امام خامنه ای بر روی مسائل و مشکلات مسئولیت بزرگی برای نخبگان جامعه ایجاد می‌کند،متأسفانه در یک جنگ تمام عیار دشمن به تمام توان خود به میدان آمده و در حال حاضر تصویرسازی غلط از جمهوری اسلامی است.

این فعال فرهنگی افزود: تصویرسازی غلط علیه واقعیت‌های انقلاب و دستاوردهای به دست آمده، تلاش برای تقلیل دادن و تحقیر دستاوردهای کشور و از سوی دیگر بزرگ‌نمایی و اغراق درباره‌ی قدرت و موقعیت توهمی خودشان است.

غلامی تأکید کرد:حضرت آقا وظیفه برخورد با دشمنان را ویژه مسئولین خطاب نداستند و برخورد با این آرایش سنگین جنگی مخصوصا در حوزه اقتصاد و رسانه را ویژه همه مردم به خصوص نخبگان دانستند.

این دانش آموز برتر ادامه داد: اگر در جنگ رسانه ای هر شهروند به عنوان یک رسانه انقلابی دستاوردهای انقلاب را تبیین کند می تواند جهت گیری خوبی در کشور برای انقلاب ایجاد کند.

وی بیان داشت: در دفاع مقدس یک بسیج عمومی ایجاد شد و همه خالصانه وارد میدان شدند و از هویت ملی و دینی خودشان دفاع کردند،امروز هم دشمنان ملت ایران برای زمین زدن هویت های دینی و ملی متحد شده اند.

غلامی تصریح کرد: حضرت امام (ره) بسیج را به عنوان ذخیره استراتژیک انقلاب می دانستند و چشم امیدشان برای مدیریت کشور در آینده تز جوانان و بسیجیان دلاور بود،همانطور که این روزها میبینیم حضرت آقا تأکید ویژه ای برای استفاده از ظرفیت های گسترده و ناشناخته بسیج دارند.

وی خاطر نشان کرد: در درجه اول نخبگان باید در هم اندیشی با یکدیگر تصویرسازی های درست از انقلاب را طراحی کنند،با اقتصاد مقاومتی خود و سند چشم اندازی که طراحی شده است باید این تصویر ساخته شود.

این فعال دانش آموزی در پایان تأکید کرد: در درجه بعدی باید تصاویر درست از انقلاب و در واقع دست آوردهای انقلاب در این چهل ساله که از کجا به اینجا رسیدیم را به نحو صحیح به اطلاع مردم برسانیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار