خبرهای داغ:

بانک‌ها همچنان سد راه تولید در نهاوند/گلایه تولیدکنندگان نهاوند از عدم اجرای بند «و» تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۹۷

تولیدکنندگان شهرستان نهاوند از اجرایی نشدن بند «و» تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۹۷ و فراهم نشدن شرایط پرداخت بدهی معوقشان گلایه‌مند هستند.
کد خبر: ۹۰۷۸۷۸۳
|
۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۶

بانک‌ها همچنان سد راه تولید در نهاوند/گلایه تولیدکنندگان نهاوند از عدم اجرای بند «و» تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۹۷به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، عصر امروز در نشست فرماندار با صاحبان سرمایه و واحدهای تولیدی شهرستان موضوع عدم تعامل بانک‌ها با واحدهای تولیدی از مهمترین دغدغه صاحبان سرمایه عنوان شد.

 براساس بند «و» تبصره 16 قانون بودجه سال 97، به منظور تشویق تولیدکنندگان و تسویه مطالبات بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری چنانچه مشتریان بدهی معوق خود را که تا پایان سال 1396 سررسید شده باشد از تاریخ سر رسید تا پایان شهریور 97 تسویه کنند بانک‌ها و مؤسسات مالی و بانکی مکلف‌ هستند اصل و سود خود را مطابق قرارداد اولیه و بدون احتساب جریمه دریافت و تسویه کنند.

با وجود اهمیت این قانون در کاهش مشکلات بخش تولید با گذشت بیش از چند ماه هنوز بانک‌ها در شهرستان نهاوند اقدام به اجرای آن نمی‌کنند و همین موضوع سبب گلایه‌مندی فعالان اقتصادی در شهرستان شده است.

مراد ناصری، فرماندار نهاوند در این جلسه ضمن شنیدن دغدغه‌ها و مشکلات جمعی از سرمایه گذران واحدهای تولیدی در شهرستان اظهار کرد: به منظور بررسی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان نهاوند جلسه‌ای با معاون اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری همدان، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان و سرپرستی بانک‌های عامل برگزار و به دنبال رفع موانع موجود هستیم .

انتهای پیام/

ارسال نظرات