نماینده ولی فقیه در سپاه در آئین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه فتح گفت :دشمن با اسلام و با روحیه جهادی و انقلابی گری مشکل دارد چرا که انقلاب اسلامی مرگ تدریجی استکبار را رقم زده است و سنگی در دست کودک فلسطینی می باشد .
کد خبر: ۹۰۷۸۷۸۲
|
۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۸
آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور نماینده، ولی فقیه در سپاه و جمعی از مسئولان و پایوران سپاه این استان برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین عبداللّه حاجی صادقی نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران در مراسم تکریم و معارفه مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه فتح با بیان اینکه نعمت انقلاب اسلامی و ولایت از بزرگترین نعمات خداوند به مردم ایران اسلامی است گفت: ماندگاری و زنده بودن انقلاب یک معجزه الهی است.
نماینده، ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران موجودیت و شاخص‌های ابرقدرتی دشمنان را با مشکل جدی مواجه کرده است، گفت: انقلاب اسلامی برغم تمامی توطئه ها، فتنه‌ها و تلاش‌های جبهه استکبار هرگز توقف نداشته و امروز دشمنان بر این مهم اذعان دارند که این انقلاب الهام بخش مرگ تدریجی آنان را رقم زده است.
حاجی صادقی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی امانتی است که ماندگاری آن مرهون خون شهدا، مجاهدت و ایستادگی امت و رهبری یک راهبر و امام می‌باشد تصریح کرد: اینکه می‌بینیم جبهه استکبار این‌همه در مقابل انقلاب صف آرایی کرده نشان دهنده این است که انقلاب زنده است و در حال پیشروی، حرکت و حمله به دشمن است و مرگ تدریجی استکبار را به تعبیر خودشان رقم زده است، به همین خاطر انقلاب نیاز به پاسداری دارد، چون دشمن دارد.
او با بیان اینکه حفظ انقلاب، شکر نعمت انقلاب است، به عناصر ماندگاری انقلاب اشاره و تاکید کرد: زنده و پویا بودن انقلاب دلیل دشمنی با آن است، چراکه اگر مرده و بی خاصیت بود دشمن نداشت به طوری که دشمنی استکبار با انقلاب به دلیل زنده بودن انقلاب و موفقیت و پیشرفت ان است.
وی انقلاب اسلامی را الگوی جهانی برشمرد و گفت: صدور انقلاب اسلامی علاوه بر الگو پذیری ملت‌ها الگو گیری دولت‌ها را به دنبال داشته و این عمده دلیل عصبانیت و تحریم‌های آمریکایی‌ها می‌باشد.
حجت‌الاسلام و المسلمین حاجی‌صادقی گفت:در قران به خوبی خصوصیات منافقین عنوان شده است و بلا شک در کشور ما آن‌هایی که بدنبال همپیمانی با استکبار می‌باشند باید بدانند عزت در پیمان با دشمن نیست.
وی در ادامه اظهار کرد:انقلاب اسلامی، چون دشمن دارد به محافظ، پاسدار و بسیجی تراز انقلاب نیاز دارد تا دشمن نتواند آنچه که در صدر اسلام کرد بر سر انقلاب بیاورد.
نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه دشمن به این جمع بندی رسیده است که اسلام را به دست مسلمانان سر ببرد گفت: دشمن مسلمانان را از حقیقت دین و اسلام دور می‌کند تا حکومت کند و نمونه بارز آن در کربلا به وقوع پیوست.
حجت الاسلام حاجی صادقی ۱۳ آبان را مشت محکمی بر دهن استکبار دانست و گفت: مردم نشان دادند برای انقلاب خون داده و همیشه در صحنه باقی خواهند ماند و با رهبری حکیمانه امام خامنه‌ای در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کنند.
او گفت:دشمن با اسلام و با روحیه جهادی و انقلابی گری مشکل دارد چرا که انقلاب اسلامی مرگ تدریجی استکبار را رقم زده است و سنگی در دست کودک فلسطینی می‌باشد.
حاجی صادقی با بیان اینکه انقلاب اسلامی سنگر‌های کلیدی جهان را فتح کرده و روحیه نافرمانی از استکبار را در جهان نهادینه کرده است و آمریکا ابهت ۵۰ سال قبل را ندارد گفت: مردم از فضا سازی‌ها، تحریم‌ها و توطئه‌های پوشالی دشمن و استکبار هراسی نداشته باشند.
نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران در پایان با بیان اینکه دشمن بدنبال اسلام بی خطر همچون عربستان سعودی است گفت: دشمن با اسلامی با روحیه جهادی و انقلابی مشکل دارد.
ارسال نظرات