خبرهای داغ:
مسؤول کمیته مربیان فدراسیون ژیمناستیک
مسؤول کمیته مربیان فدراسیون ژیمناستیک گفت:تلاش داریم با موافقت رئیس فدراسیون ژیمناستیک کشور را به چند منطقه در جهت اجرای مطلوب تر برنامه ها و استعدادیابی در این رشته تقسیم کنیم.
کد خبر: ۹۰۷۸۷۷۶
|
۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علیرضا خیاطی در حاشیه برگزاری دوره درجه ۳ مربیگری ژیمناستیک با اشاره به اهداف برگزاری این دوره آموزشی اظهار کرد: هدف از برگزاری این دوره پیشرفت رشته ژیمناستیک در بعد قهرمانی و هم همگانی و ایجاد پایگاه قهرمانی در شهرستان‌های که پتانسیل موفقیت این رشته در طول سال‌ها داشته و استفاده نمودن دیگر رشته‌ها از این رشته با توجه به پایه و مادر تمام ورزش‌ها بودن ژیمناستیک است.
وی با بیان اینکه شاهرود در قدیم یکی از قطب‌های ژیمناستیک بوده است گفت: امروز نیز با مدیریت صحیح اداره ورزش و جوانان و هیئت ژیمناستیک و مربیان تحصیل کرده و حضور پیشکسوتان این رشته همچنین احمد خراط‌ها که رئیس هیئت شهرستان است شاه. رشد و شکوفایی و ترقی این رشته باشیم.
مسؤول کمیته مربیان فدراسیون ژیمناستیک با توصیه به مسؤولین در انسجام و استفاده از مربیان کار بلد در پیشرفت رشته ژیمناستیک اظهار کرد: بروز رسانی تجهیزات سالن ژیمناستیک به وسائل روز دنیا نیز در پیشرفت این رشته اهمیت ویژه دارد.
وی با تاکید بر رشد ژیمناستیک در شهرستان‌ها افزود: برگزاری این دوره‌های آموزشی ویژه نوآموزان و مربیان با همت مسؤولین هیئت و طرح استعداد یابی از گروه سنی زیر ۸ سال و زیر ۱۰ سال می‌تواند در ایجاد پتانسیل و شناسایی استعداد‌ها موثر باشد.
وی برگزاری کلاس‌های مربیگری و ارتقا در سطح کشور و تقسیم بندی کشور به چند منطقه را از برنامه‌ای این کمیته نامبرد گفت: تلاش داریم با موافقت رئیس فدراسیون ژیمناستیک کشور را به چند منطقه در جهت اجرای مطلوب‌تر برنامه‌ها و استعدادیابی در این رشته تقسیم و به اهداف این رشته در بعد قهرمانی و همگانی دست یابیم.
لازم به ذکر است دوره آموزش درجه ۳ ژیمناستیک از ۲۳ تا ۳۰ آبان ماه در خانه ژیمناستیک شاهرود زیر نظر فدراسیون در حال برگزاری است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها