فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور بیان داشت: از هفته بسیج تا ۲۲ بهمن چهل جشن بزرگ در نیشابور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۷۸۷۵۸
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سید علی‌اکبر حسینی در جلسه هماهنگی هفته بسیج در فرمانداری شهرستان نیشابور از آغاز جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی درچهل نقطه این شهرستان خبر داد.

وی بابیان اینکه تقارن هفته بسیج با هفته وحدت را به فال نیک می‌گیریم، اظهار داشت: در سی و نهمین سالگرد تشکیل بسیج به‌ فرمان حضرت امام خمینی (ره) حضور پررنگ در اجرای برنامه‌ها شایسته و بایسته است.

فرمانده سپاه ناحیه نیشابور عنوان کرد: بچه‌های بسیج به تأسی از آقا امیرالمؤمنین (ع) هرکجا جامعه نیاز به کار و فعالیت داشته باشد حضور می‌یابند.

وی با اشاره به گوشه‌ای از فعالیت‌های بسیج گفت: فعالیت‌های بسیج را به ارقام و آمار نمی‌توان تشریح کرد. امروز بسیج در ابعاد مختلف خدمت‌رسانی می‌کند که جز از توان بسیج از عهده کسی بر نمی‌آید.

حسینی افزود: امنیت هر هفته مصلا‌های نماز جمعه، امنیت موکب‌ها، امنیت کاروان‌های پیاده، برگزاری ۱۹۰۰ گشت محله، امنیت جاده‌ها برای کامیون دارها، خدمات در حوزه بهداشتی در مناطق محروم و حاشیه شهر، خدمت‌رسانی درمانگاه امام حسین (ع) با بیش از پنجاه درصد تخفیف؛ حضور دوازده هزار نفر روز در تابستان امسال فقط از محلات سه هزار و پانصد نفر دانش‌آموزی که چهار هزار و دویست متر رنگ‌آمیزی مدارس داشته‌اند در محرومیت‌زدایی، واکسیناسیون طیور و پرندگان؛ برگزاری میانگین هفته دو یادواره‌های یا یادمان شهدا گوشه‌ای از فعالیت‌های بسیجیان شهرستان نیشابور بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه نیشابور از برگزاری بیش از ۳۰۰ برنامه شاخص در طول هفته بسیج در شهرستان خبر داد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها