خبرهای داغ:
رئیس اداره ورزش نهاوند گفت: کشتی‌گیر نهاوندی به علت ضرب خوردگی و پارگی پیشانی بستری‌شده است.
کد خبر: ۹۰۷۸۷۵۰
|
۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۳

کشتی‌گیر نهاوندی به علت ضرب خوردگی و پارگی پیشانی بستری‌شده استمهرداد سعدی نژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: متأسفانه طی روزهای گذشته اخباری مبنی بر وجود قارچ در سالن کشتی نهاوند در رسانه‌ها منتشر شد که این موضوع صحت ندارد.

وی با بیان اینکه خانه کشتی شهرستان نهاوند به‌صورت ماهانه توسط کارشناسان مربوط گندزدایی می‌شود، گفت: در حال حاضر شهرستان نهاوند دارای 9 مربی رسمی فعال در رشته کشتی دارد و همه این عزیزان به همراه اعضای تیم آن‌ها در این سالن فعالیت دارند.

رئیس اداره ورزش نهاوند با اشاره به اینکه با تمام مربی‌های به‌صورت تلفنی و چهره به چهره صحبت شده و درخواست داشته تا در صورت وجود موردی از ابتلا به قارچ اطلاع دهند، گفت: این 9 مربی وجود قارچ طی 5 ماه گذشته را بی‌اساس خواندند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر مکاتباتی با شبکه بهداشت صورت گرفته تا برای بررسی موضوع و نمونه‌برداری در محل حاضر شوند اما آنچه گزارش موثق و رسمی بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان در خصوص علت بستری«شاهین فاطمی» کشتی‌گیر نهاوندی به‌صورت کتبی اعلام‌شده است ضرب خوردگی و پارگی پیشانی بوده و علامت و نشانه‌ای از قارچ مشاهده نشده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات