مسئول سازمان بسیج جامعه زنان در گفتگو با «بسیج»:

مانور فرهنگی بسیج جامعه زنان در 15 هزار پایگاه بسیج برگزار می‌شود

اصلانی گفت: این مانور یک کار سراسری بین 15 هزار پایگاه بسیج خواهران سراسر کشور است که به مدت یک هفته از 29 آبان ماه الی 5 آذر برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۷۸۷۴۳
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵

مینو اصلانی مسئول سازمان بسیج جامعه زنان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، برگزاری مانور فرهنگی پایگاه های منتخب بسیج خواهران را از جمله برنامه های محوری و سراسری بسیج جامعه زنان در هفته بسیج خواند و گفت: این مانور یک کار سراسری بین 15 هزار پایگاه بسیج خواهران سراسر کشور است که به مدت یک هفته از 29 آبان ماه الی 5 آذر برگزار می شود.

وی با بیان اینکه برنامه های متنوعی در این مانور فرهنگی گنجانده شده است، افزود: برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، یادواره شهدای زن، خاطره گویی زنان مبارز انقلابی، اکران فیلم های جشنواره مردمی عمار، کارگاه های مشاورزه تحت عنوان مادرانه و دخترانه، مسابقات کتاب خوانی و اعزام گروه های جهادی مشاوره از جمله برنامه های این مانور فرهنگی می باشند.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور خاطرنشان کرد: از آنجا که در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی هستیم سعی داریم تا با برگزاری این برنامه ها که از تنوع خاصی برخوردارند شور جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی را بیشتر کنیم.

ارسال نظرات