خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: همایش بزرگ " حماسه حضور" 5آذرماه ساعت 9صبح در حسینیه جماران با حضور 10هزار بسیجی سازمان یافته از اقشار 20گانه بسیج و با سخنرانی سردار احمدی فرمانده سپاه قم برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۷۸۷۳۵
|
۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ مهدی صادق احمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند ظهر امروز در نشست خبری هفته بسیج اظهار داشت: برنامه های هفته بسیج امسال با سه ویژگی همزمانی با 40سالگی انقلاب، هفته وحدت و  اجلاسیه نهایی کنگره شهدا اجرا می شود.

وی با بیان اینکه برنامه های محوری هفته بسیج در سطح شهرستان در 40سرفصل طراحی شده است افزود:  بیش از 500 برنامه جزئی نیز در سه سطح پایگاهی ، حوزه و ناحیه برگزار می شود.

صادق احمدی عنوان داشت: برنامه محوری بازگشایی نمایشگاه از حراء تا حرم است که تا اجلاسیه نهایی دائر است.

وی خاطرنشان کرد: در مدتی که نمایشگاه دائر بود یک هزار و 500نفر در طول شبانه روز بازدید داشتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند ابراز داشت: در نمایشگاه از حراء تا حرم 20 غرفه به عرضه محصولات اقتصادمقاومتی اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: این نمایشگاه از 29 آبان تا 20آذر برای بازدید عموم علاقه مندان از ساعت 17:30 تا 20 دائر است و روزانه 500دانش اموز از آن بازدید خواهند داشت.

 

اعزام 20گروه جهادی به حاشیه شهرستان

صادق احمدی عنوان داشت: گلباران گلزار شهدا، حضور 200حلقه صالحین در نماز جمعه و صبحگاه مشترک واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی از برنامه های هفته بسیج است.

وی یادآور شد: همایش بزرگ " حماسه حضور" 5آذرماه ساعت 9صبح در حسینیه جماران با حضور 10هزار بسیجی سازمان یافته از اقشار 20گانه بسیج و با سخنرانی سردار احمدی فرمانده سپاه قم برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: افتتاح برنامه محوری طرح شهید بهنام محمدی در 7آموزشگاه مقطع متوسطه اول کار تربیتی بسیج دانش آموزی برای اتصال دانش اموزان به مسجد است.

وی اضافه کرد: سرکشی از 600خانواده شهید در سطح شهرستان به مناسبت برگزاری کنگره شهدا در حال انجام است.

صادق احمدی بیان داشت: در فاز دوم جهاد خدمت رسانی 20گروه جهادی به حاشیه شهرستان اعزام می شوند و 10برنامه میزخدمت برای مدیران کل در مساجد پیش بینی شده است.

وی با اشاره به پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی گفت: زمین ورزشی  در حاجی آباد و احداث کتابخانه  در دستگرد و همچنین توزیع پنل های خورشیدی در بیرجند را در برنامه داریم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها