بسیج مردمی به عنوان یکی از آموزه‌های مکتب اسلام و پیروی از ولایت فقیه و گفتمان انقلاب اسلامی برای بشریت و نجات ملل تحت استیلای سلطه‌گران و سلطه‌پذیران، امروز نقش و کارایی تعیین کننده خود را در صحنه‌های مقابله با تروریست های تکفیری به منصه‌ی ظهور رسانیده است.
کد خبر: ۹۰۷۸۷۲۹
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۶
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، روابط عمومی و تبلیغات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج بیانیه ای صادر کرده است، در این بیانیه آمده است:

بسیج در مقابل تهدید دشمن عقب نشینی نمی کند، ایمانش قوی تر می شود.(امام خامنه ای مدظله العالی)

نظام جمهوری اسلامی با هویت انقلابی، بنیان دینی و پشتوانه عظیم علوی و عاشورایی خود، خلع ید از قدرت‌های بیگانه در مقدّرات کشور را رقم زد و با ارائه مفهوم جدیدی از قدرت با محوریت امت اسلامی و هویت بخشی به محرومان و مستضعفان، مقدمات برهم‌زدن طرح‌های پلید جهانخواران برای بلعیدن جهان اسلام و سلطه همه جانبه بر بشریت را فراهم آورد به گونه‌ای که هم اکنون این نظام و الگوی برآمده از انقلاب، به عنوان مهمترین چالش و دغدغه استکبار بین الملل به سرکردگی آمریکای خبیث، جنایتکار و دغل باز به شمار می‌رود.

استحکام و نشاط انقلاب و نظام اسلامی در 40 سالگی به رغم توطئه های مستمر و زنجیره ای جبهه دشمن از پدیده های نادر و واقعیات معنادار و غیرقابل انکار دوران معاصر است که این مسئله به یمن وجود ملت بصیر و قهرمان ایران پدید آمده است.

کارنامه درخشان جمهوری اسلامی در آستانه ورود به دهه پنجم که در سطوح ملی، منطقه ای و جهانی حیرت علاقمندان و مخالفان انقلاب و ملت ایران را برانگیخته است، امروز به شدت در معرض تهدید و تهاجم جبهه استکبار و دشمنان میهن اسلامی قرار گرفته است که همه این ها با حضور مردم خنثی شده و می شود و بسیج یعنی همین حضور حماسی ملت ایران در عبور از گذرگاه های سخت.

نقش آفرینی‌ها و کارکردهای بسیج طی سال های گذشته و حماسه‌سازی‌های جاودانه آن در ۸ سال دفاع مقدس و سپس رویارویی هوشمندانه و سلحشورانه با فتنه‌ آفرینی‌ها و بحران‌‌سازی‌های گوناگون استکبارجهانی و جبهه معاندین نظام و گره‌گشایی از مشکلات جامعه و ملت ایران در مقاطع سخت و حساس که الگوی فکری و عملی بسیجیان را برای همیشه مفید و هدایت بخش نسل‌های میهن اسلامی قرار داده حقیقی انکارناپذیر است که از عصبانیت و چرایی هجمه‌های رسانه‌ای و عملیات روانی پر حجم دشمنان علیه این نهاد مقدس، رمز گشایی می‌کند.

بسیج مردمی به عنوان یکی از آموزه‌های مکتب اسلام و پیروی از ولایت فقیه و گفتمان انقلاب اسلامی برای بشریت و نجات ملل تحت استیلای سلطه‌گران و سلطه‌پذیران، امروز نقش و کارایی تعیین کننده خود را در صحنه‌های مقابله با تروریست های تکفیری به منصه‌ی ظهور رسانیده است.

امروزه مقاومت اسلامی بدون تفکر بسیج ادامه نخواهد داشت و صحنه های جهاد در جبهه های مقاومت اسلامی خود گویای این واقعیت است که مسلمانان و آزادگان جهان، نیازمند تفکر ناب بسیج برای رهایی از سلطه مستکبران هستند.

سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با تبریک هفته بسیج به بسیجیان ولایتمدار و غیرتمند، از حماسه آفرینی آنان و خانواده شهدای معظم بسیج که در دوران دفاع مقدس با بذل جان، نهال انقلاب را آبیاری کردند، تجلیل و برای این استوانه‌های نظام در پیشبرد اهداف کشور آرزوی موفقیت و سربلندی دارد.

روابط عمومی و تبلیغات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان
ارسال نظرات