خبرگزاری بسیج: کلینیک تخصصی مهر موعود با حضور سید فرید موسوی، نماینده مردم تهران درمجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری ری، بخشدار بخش مرکزی و جمعی از دهیاران و روسای شوراهای روستایی در شهرک خاورشهر واقع در بخش مرکزی افتتاح شد.
کد خبر: ۹۰۷۸۷۲۵
|
۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰

به گزارش روابط عمومی بخشداری بخش مرکزی؛ دکترفاطمه فکوریان افتتاح این مرکز درمانی را فرصت مناسبی برای ارتقای سرانه درمانی و بهداشتی روستاهای بخش مرکزی در محدوده خاورشهر و شرق شهرستان ری برشمرد.

وی افزود: این درمانگاه تخصصی شامل اولین کلینیک تخصصی پوست و مو، زنان، روانشناسی،طب سنتی، قلب و عروق و... است که در شهرک خاورشهر و از سوی بخش خصوصی آماده بهره برداری شده است.

وی به اعتبارات این پروژه اشاره کرد و گفت: علاوه بر هزینه های ساخت ساختمان ۴ طبقه درمانگاه مهرموعود، بیش از ۱۸ میلیارد ریال برای تجهیز کلینیک تخصصی به ابزار پزشکی استاندارد و به روز تخصیص یافته است که باتوجه به ظرفیت سایر طبقات این درمانگاه که در چند ماه اخیر مورد بهره برداری قرار گرفته است این مرکز با دارا بودن ، بخش تخصصی دیالیز، هپاتیت، داروخانه شبانه روزی و ... یکی از مهمترین قطب های درمانی حوزه شرق شهرستان شناخته شده است و روزانه تعداد قابل توجهی از بیماران خاورشهر، روستاهای حومه و حتی ساکنان محلات منطقه۱۵ از امکانات این مرکز درطول شبانه روز برخوردار می شوند.

دکتر فکوریان در ادامه به مراسم کلنگ زنی ساختمان فیزیوتراپی در مجاورت این درمانگاه اشاره کرد و گفت: باپیش بینی بسته کامل نیاز و خدمات بهداشتی و درمانی در این درمانگاه، ضرورت احداث مرکز فیزیوتراپی احساس می شد به همین منظور با رایزنی های انجام شده و هماهنگی بخشداری مرکزی به منظور تسریع و تسهیل امور اداری، کلنگ ساخت این مجموعه درمانی جدید بر زمین زده شد که درحال حاضر تمامی دستگاه ها و تجهیزات مورد نیاز بخش فیزیوتراپی با اعتباری بالغ بر ۸میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی تامین شده است و بخشداری مرکزی به عنوان متولی این بخش تمامی توان خود را برای جذب سرمایه گذار در حوزه های مختلف به ویژه حوزه بهداشت و درمان به عنوان اولویت ضروری اهالی بخش در دستورکار خود دارد.

ارسال نظرات