فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر:
فرمانده سپاه امام صادق (ع) در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج گفت: رویکرد بسیجیان، خدمت به مردم است چرا که خود از بین قشرهای مختلف مردم به وجود آمده ­اند.
کد خبر: ۹۰۷۸۷۱۸
|
۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵

رویکرد بسیجیان، رویکرد خدمت به مردم استبه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار علی رزمجو ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سی و نهمین سال روز تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی (ره)، اظهار کرد: امام خمینی (ره) در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با دوراندیشی­ ای که نسبت به آرمان ­های انقلاب اسلامی و دشمنان آن داشتند عمق ­بخشی دفاعی را توسط مردم در استراتژی دفاعی انقلاب اسلامی ترسیم و فرمان تأسیس ارتش ده ­ها میلیونی را در پنجم آذر 58 صادر کرد.

وی تصریح کرد: بسیج در شرایط مختلف بر اساس نوع تهدیداتی که دشمن برای حمله به خاکریزهای انقلاب اسلامی طراحی می ­کرد با حضور خود و با فرهنگ بسیجی توانست نقشه­ های دشمنان را نقش بر آب کرده و همواره تهدیدات مختلف را از سر انقلاب اسلامی رفع کند.

فرمانده سپاه استان بوشهر خاطرنشان کرد: امسال ما در شرایط خاصی از انقلاب اسلامی از لحاظ امنیّتی و دفاعی به سر می ­بریم و خدا را شاکریم که در چهلمین سال از پیروزی انقلاب اسلامی، این انقلاب توانسته است با عزت و اقتدار بر امواج پرتلاطم توطئه ­های دشمنان انقلاب اسلامی موج ­سواری و به حیات خود ادامه دهد.

رویکرد بسیجیان، رویکرد خدمت به مردم است

سردار رزمجو تأکید کرد: امروز همه کسانی که مخالف استکبار هستند ویژگی ­های خود را از جان بر کفان بسیج گرفته­ اند و امروز که ما وارد یک جنگ اقتصادی و روانی بزرگ با دشمن شده ­ایم کارنامه بسیجیان در این عرصه، کارنامه­ ای فعال و ارزنده است.

رویکرد بسیجیان، رویکرد خدمت به مردم است

وی اذعان کرد: سپاه امام صادق (ع) با سازماندهی گروه­ های جهادی، پروژه ­های مختلف و متعددی را در حال احداث و یا آماده بهره­ برداری دارد که این پروژه­ ها در دو قرارگاه محرومیّت ­زدایی سازمان بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان پیگیری می ­شود که ان شاءالله در هفته بسیج شاهد بهره­ برداری پروژه­ های مختلفی در این زمینه هستیم.

رزمجو افزود: سال گذشته 625 واحد مسکونی توسط سپاه امام صادق (ع) برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) ساخته شده است که امسال نیز قرار است 1000 واحد دیگر نیز ساخته شود که کار اجرایی 100 واحد آن تاکنون آغاز شده است.

وی در پایان گفت: هفته بسیج امسال از سه شنبه 29 آبان آغاز می ­شود که برنامه ­های مختلفی در این زمینه توسط نواحی، حوزه­ ها و پایگاه­ های مقاومت در سراسر استان اجرا می ­شود.

انتهای خبر/

ارسال نظرات