خبرهای داغ:
عضو خبرگان رهبری در دیدار فرماندهان و مسئولان سپاه و بسیج مراغه با انتقاد از عملکرد برخی جریان های سیاسی در کشور گفت: پرداختن به برخی مسائل جناحی در سال های اخیر موجب ایجاد فضای نامیدی و تخریب دستاوردهای نظام و دولت های گذشته و فعلی شده است.
کد خبر: ۹۰۷۸۷۰۴
|
۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدتقی پورمحمدی افزود: متاسفانه طرح اینگونه مسائل، جفا در حق نظام و دستگاه های تلاشگر جمهوری اسلامی شده است.
وی ادامه داد: برخی سیاه نمایی ها درباره وضعیت فعلی کشور و در مقابل آن بزرگ نمایی و اغراق در زمینه وضعیت کشور در زمان طاغوت به دور از حقیقت و واقعیت است.
حجت الاسلام پورمحمدی اضافه کرد: امکانات ایجاد شده در کشور که اصلا قابل مقایسه با دوران ستمشاهی نبوده، همه به برکت نظام جمهوری اسلامی و از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
وی گفت: هم اکنون نیز به برکت الطاف الهی و اهتمام نیروهای مسلح و وجود روحیه بسیجی در اوج اقتدار هستیم که دشمن با شایعات و سیاه نمایی ها در فضای مجازی از طریق جریان نفوذ در کشور به دنبال کم اهمیت دادن این اقتدار است.
حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به نقش بسیج در کشور افزود: بسیج و سپاه همواره به عنوان بازوی کارآمد نظام اسلامی در دفاع از آرمان ها و ارزش های متعالی اسلامی و انقلابی مجاهدت می کنند.
وی ادامه داد: وجود روحیه بسیجی در صحنه های خطیر جامعه و کشور زمینه ساز برون رفت از مشکلات جامعه بوده و باید این فرهنگ در بین مسئولان تقویت شود.
حجت الاسلام پورمحمدی اضافه کرد: تبیین و ترویج ارزش های متعالی اسلامی و انقلابی، همواره از سوی بسیج در جامعه اجرا و پیاده شده است.
فرمانده سپاه مراغه نیز در این دیدار با تاکید بر آمادگی سپاه و بسیج برای دفاع از ارزش های انقلابی گفت: بسیج شجره طیبه ای است که امام راحل آن را برای صیانت از انقلاب و کشور بنیان نهاده است.
 رضا سامی افزود: بسیج هم اکنون به فرهنگی فراگیر و فراجناحی در کشور تبدیل شده و می تواند در کنار دولت به رفع مشکلات و محرومیت های جامعه کمک های موثری کند.

ارسال نظرات