خبرهای داغ:
برگزارشد:

مراسم تکریم ومعارفه مسئولین بسیج دانشگاه های فنی وحرفه ای شهیدبابایی و بقیه الله قزوین

مسوول بسیج دانشجویی استان قزوین ابراز کرد: با وجود این حجم از سرمایه انسانی و قوای فکری نگاه به بیرون و وارد کردن مدیر از خارج یک تفکر اشتباه است.
کد خبر: ۹۰۷۸۶۹۶
|
۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام تقی خانی مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در بسیج دانشجویی دانشگاه های استان با بیان حدیثی در خصوص دین وایمان بیان کرد: درجهان اسلام علم و ایمان مکمل یکدیگرهستند وخداوند به اهل ایمان وعلم درجاتی خواهد داد.
وی ابراز کرد: علم ابزار می سازد و ایمان است که انسان سازی می کند و می تواند زندگی و سعات دنسان را تضمین نماید.
تقی خانی درادامه به اهمیت بسیج دانشجویی در دانشگاه ها اشاره کرد و توضیح داد: دانشگاه باید در خدمت انقلاب وجامعه باشد ومشکلات جامعه را حل کند و راهکار ارائه دهد.
این مسوول خاطرنشان کرد: راه حل تقابل با استکبار ایستادگی ومقاومت است وهرجا که جمهوری اسلامی ایران در مقابل کشورهای غربی ایستاد پیروز شد و دانشجوی بسیجی باید پرچمدار علم و ایستادگی باشد.
دکترحسن لو ریاست دانشگاه شهید بابایی نیز در این مراسم اذعان کرد: دانشگاه فنی وحرفه ای شهید بابایی به موجب رشته های موجود و ارتباط با صنعت ازاهمیت بالایی برخوردار است.
وی یادآور شد: بسیج دانشجویی باید در دانشگاه به فرموده مقام معظم رهبری جذب حداکثری و دفع حداقلی داشته باشد و با توجه به این فرموده بسیج را نباید محدود کرد و اکثر دانشجویان باید جذب بسیج دانشجویی شوند.
کاظمی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه های استان قزوین در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه دانشگاه های استان برای برگزاری اجلاسیه دانشگاهیان کنگره ملی ۳هزارشهید استان قزوین به نقش دانشگاه در اداره جامعه اشاره کرد و یادآور شد: یکی از اهداف مهم دشمن جامعه دانشجویان ما و دور کردن آنها از نظام و انقلاب است و در این راه هر طور که بتواند سنگ اندازی می کند.
کاظمی گفت: هرجا که در کشور ما موفقیتی کسب شد مجموعه دانشگاه ها وحوزه علمیه پشتیان آن موفقیت بودند و این موضوع می طلبد از دانشگاه ها حمایت شود.
این مسئول تبیین کرد: بسیج دانشجویی یک تشکل نیست و هرموقع منشور اهداف بسیج دانشجویی را مطالعه کنید همان دغدغه ای را دارد که ریاست دانشگاه ها و معاونین دارند.
کاظمی افزود: وظیفه دانشگاه آگاه کردن جوان دهه هفتاد وهشتادی نسبت به استکبار است و مهمترین مدیریت، نقش دادن مردم و جامعه در مدیریت جامعه است که این مهم یکی از رمزهای موفقیت است.
وی یادآور شد: این نوع مدیریت توسط امام خمینی(ره) در دوران دفاع مقدس وجنگ تحمیلی ۸ساله انجام شده است واین نوع مدیریت نوعی سبک جدید توسط امامین انقلاب اسلامی است.
مسوول بسیج دانشجویی استان قزوین ابراز کرد: با وجود این سرمایه انسان متاسفانه برخی ازمسئولین میگویند که باید مدیر خارجی برای پست های جامعه بیاوریم که این خلاف واقعیت جاری در جامعه است و باید از سرمایه و ظرفیت های داخلی استفاده کرد.
گفتنی است در پایان این مراسم ازمسئولین سابق بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بابایی آقای صادق رجبی و دانشگاه بقیه الله خانم آران تکریم و مسئولین جدید بسیج دانشجویی دانشگاه شهیدبابایی آقای قلعه قوند و دانشگاه بقیه الله خانم بهرامی معارفه شدند.
1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار