مسئول سازمان بسیج کارمندان در گفتگو با «بسیج» اعلام کرد

برگزاری 800 میز خدمت در هفته بسیج/ 8هزار مدیر اجرایی آماده رسیدگی به مشکلات مردم

فصیحی گفت:بسیج کارمندان در نظر دارد تا در رزو 3آذر ماه 800 میز خدمت را در سراسر کشور برپا کند که از این تعداد 400 میز خدمت در روستاها، مساجد و حاشیه شهرها و 400 میز خدمت دیگر در ادارات نمونه استانی برپا می شود.
کد خبر: ۹۰۷۸۶۸۳
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰

ناصر فصیحی مسئول سازمان بسیج کارمندان کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج اظهار داشت: اقشار تخصصی بسیج به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج هر یک برنامه های متنوعی را با محوریت خدمت رسانی به مردم در دستور کار دارند.

وی با بیان اینکه برپایی میزهای خدمت در سراسر کشور از سوی سازمان بسیج کارمندان صورت می گیرد افزود: در رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج که شهریور ماه سال جاری برگزار شد، سازمان بسیج کارمندان با برگزاری 1179 میز خدمت در مناطق محروم و کم برخوردار کشور کار بزرگی را در زمینه خدمت رسانی انجام داد.

فصیحی اضافه کرد: در هفته بسیج و در ادامه رزمایش اقتدار عاشورایی، بسیج کارمندان در نظر دارد تا در رزو 3آذر ماه 800 میز خدمت را در سراسر کشور برپا کند که از این تعداد 400 میز خدمت در روستاها، مساجد و حاشیه شهرها و 400 میز خدمت دیگر در ادارات نمونه استانی برپا می شود.

مسئول سازمان بسیج کارمندان تصریح کرد: در برپایی این میزهای خدمت در نظر گرفته شده که حدود 8هزار مدیر اجرایی دستگاه های دولتی حضور می یابند و به مشکلات مردم رسیدگی خواهند کرد.

وی به رضایت مردم از برگزاری میزهای خدمت در روستاها و حاشیه شهرها اشاره کرد و افزود: در جریان برپایی میزهای خدمت رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج بیش از 170 هزار نفر با مسئولین ملاقات چهره به چهره داشتند و بسیاری از مصوبات و قول هایی که مسئولین دادند تاکنون محقق شده که گزارش آن ها به زودی اعلام می شود.

ارسال نظرات