فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد:

دشمنان امروز از تفکر بسیجی و انقلابی گری هراس دارند/بسیج مکتب عشق، ایثار و شهادت است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد با تبریک فرارسیدن هفته بسیج گفت: بسیج مکتب عشق، ایثار و شهادت است و در حقیقت علت شکست ناپذیری انقلاب تکیه بر بسیج مردمی است.
کد خبر: ۹۰۷۸۶۶۹
|
۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد، سرهنگ پاسدار احمد حاجی زاده فرماندده سپاه ناحیه بهاباد با تبریک وگرامیداشت هفته بسیج به بسیجیان قهرمان ودلاور وهمیشه درصحنه وبااشاره به تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل ره اظهارداشت: درخت بسیج زنده و ریشه‌دار است و ایمان و توکل به خدا اساسی‌ترین ویژگی بسیج است.
وی بابیان اینکه بسیج از امام حسین (ع) الگوگیری می‌کند، ادامه داد: حضرت امام خمینی (ره) به دنبال بسیج جهانی بود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد بسیج را یکی از یادگار‌های امام خمینی (ره) و دوران دفاع مقدس عنوان کرد، افزود: مأموریت‌های بسیج در تمامی عرصه‌ها و پیشرفت و توسعه کشور، حوزه‌های اجتماعی، عمرانی، بهداشتی، درمانی کاملاً مشهود است.
وی اضافه کرد: دشمنان امروز از تفکر بسیجی و انقلابی گری هراس دارند و هیچ‌گاه تجربه‌ای که در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی از رشادت و شجاعت ملت ایران کسب کرده‌اند جرات نخواهند کرد که به کشور جمهوری اسلامی تجاوز کنند.
حاجی زاده با اشاره به اینکه بسیج نقش خود را از زمان دفاع مقدس تاکنون به‌خوبی ایفا کرده است گفت: بسیج پس از سال‌های پرافتخار و پر از حماسه هشت سال دفاع مقدس نیز نقش خود را به‌خوبی ایفا کرده و امروز نیز در عرصه جنگ نرم در مقابل دشمنان ایستاده و اگر حقیقتاً فرمان تشکیل بسیج توسط امام خمینی (ره) صادر نمی‌شد امروز حتی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز پا برجا نبود. 
ارسال نظرات