فرمانده سپاه ناحیه نمین گفت: بسیجی با تاسی از مولا و مقتدای خویش حضرت علی (ع) و حضرات معصومین (ع) در فکر دفاع از اسلام و انقلاب بوده و تمام وجودش را در این راه به طبق اخلاص گذاشته است و در طول ۴۰ سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی نقش مهمی در تولید علم و فناوری و دفاع از مرز‌های دین و میهن و نیز مبارزه با تهاجمات فرهنگی داشته است.
کد خبر: ۹۰۷۸۶۶۲
|
۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷
بسیجی با تاسی از حضرت علی (ع) در فکر دفاع از اسلام و انقلاب است
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، همزمان با فرا رسیدن هفته مبارک بسیج نشست خبری فرمانده محترم سپاه ناحیه نمین سرهنگ پاسدار شاپور حسن زاده با روابط عمومی و تبلیغات ناحیه و تعدادی از اصحاب رسانه و فضای مجازی برگزار گردید.

در این نشست فرمانده ناحیه شهرستان نمین ضمن تبریک و گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و مخصوصا شهدای بسیجی شعار محوری هفته بسیج امسال را "بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت" عنوان نمودند.

وی بسیج را مظهر یک انسان وارسته و در خط ولایت عنوان نمود و افزود: بسیجی با تاسی از مولا و مقتدای خویش حضرت علی (ع) و حضرات معصومین (ع) در فکر دفاع از اسلام و انقلاب بوده و تمام وجودش را در این راه به طبق اخلاص گذاشته است و در طول ۴۰ سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی نقش مهمی در تولید علم و فناوری و دفاع از مرز‌های دین و میهن و نیز مبارزه با تهاجمات فرهنگی داشته است.

فرمانده سپاه ناحیه نمین با بیان فعالیت‌ها و برنامه‌هایی که در سال جاری به مرحله اجرا در آمده است و گفت: بیش از ۵۰ عنوان برنامه در طول هفته بسیج در سطح شهرستان نمین انجام خواهد شد
 
وی با اشاره به برنامه های متنوع هفته بسیج در شهرستان نمین تصریح کرد: دیدار با امام جمعه شهرستان نمین و عنبران، برگزاری یادواره‌های شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی،برگزاری نشست‌های روشنگری و بصیرتی و سیاسی در سطح پایگاه‌های تابعه، برگزاری صبحگاه‌های مشترک دانش آموزی در سطح مدارس ، برگزاری حلقه‌های میقات صالحین از برنامه های طول هفته بسیج در شهرستان نمین است.

حسن زاده عنوان کرد: از جمله برنامه این هفته انجام معاینات پزشکی رایگاه در سطح روستا‌ها و مناطق محروم شهرستان،
برگزاری مسابقات ورزشی در سطح رده‌های بسیج ،دیدار از خانواده معظم شهدا و ایثارگران بسیج، حضور گسترده بسجیان در نماز‌های جمعه و جماعات و مراسمات مذهبی شهرستان ،برگزاری تجمع بزرگ بسیجیان به مناسبت ۵ آذر در سالن حجاب نمین می باشد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار