مسئول سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی در گفت‌وگو با «بسیج»:

جشنواره کشوری «آوای بیداری» برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی از برگزاری جشنواره کشوری «آوای بیداری» در هفته بسیج خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۸۶۳۲
|
۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷

سرهنگ پاسدار علی اصغر رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهار داشت: در ایام هفته بسیج سازمان بسیج هنرمندان برگزاری برنامه‌های متنوعی را پیش‌بینی کرده است که مهم‌ترین این برنامه‌ها برگزاری جشنواره‌ای با عنوان آوای بیداری است که شامل سرودهای ارزشی و انقلابی می‌باشد.

وی ادامه داد: فراخوان این جشنواره تا 5 آذرماه سال جاری ادامه دارد و در 5 دیماه آثار دریافتی به صورت مردمی داوری می‌شود.

رجبی در توضیح داوری آثار این جشنواره بیان داشت: عموم مردم می‌توانند به وبسایت جشنواره به آدرس  www.avayebidari.i مراجعه کرده و به اثر مورد نظر خود امتیاز دهند.

وی به برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره در دیماه جاری اشاره کرد و گفت: امکان دارد مراسم اختتامیه در مشهد برگزار شود.

وی ابراز داشت: این جشنواره به صورت کشوری برگزار می‌شود و همه هنرمندان آثار خود را از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال می‌کنند لذا آماری دقیقی از آثار دریافتی نداریم.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی در ادامه به برگزاری برنامه‌هایی چون اجرای نمایش‌های خیابانی، برگزاری یادواره شهدای هنرمند در چناران، دیدار با خانواده شهدای هنرمند، برگزاری شب شعر، اجرای نمایش رزمی با بازسازی عملیات کربلای یک در شهرستان کاشمر، برپایی نمایشگاه خوشنویسی و خطاطی، زیباسازی مزار شهدا، گردهمایی هنرمندان در مجتمع فرهنگی امام رضا(ع) و نیز دیدار با هنرمندان پیشکسوت در هفته بسیج اشاره کرد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار