خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی:

میراث هشت سال دفاع مقدس به نسل آینده منتقل شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی گفت: میراث هشت سال دفاع مقدس به نسل آینده منتقل شود.
کد خبر: ۹۰۷۸۶۱۶
|
۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، جلیل وحیدی صبح امروز در هشتمین جشنواره ادبی یوسف، ضمن تبریک سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) و سالروز آزادی سوسنگرد، اظهار کرد: عملیات سوسنگرد با فرماندهی مستقیم حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در شورای عالی جنگ و شهید چمران و با عنایات خاص خداوند با موفقیت کامل انجام و سوسنگرد برای همیشه آزاد شد.

وی افزود: هشت سال دفاع مقدس برش کوتاه و اثرگذار در عمر ۴۰ سال نظام مقدس جمهوری اسلامی است و امروز با رشادت‌ها و از جان‌گذشتگی این میراث غنی فکری با امانت‌داری و بدون تحریف به نسل آینده تحویل دهیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه اگر میراث هشت سال دفاع مقدس را به نسل آینده منتقل ندهیم قصور کرده‌ایم، بیان کرد: ملت ایران با قلب‌های پاک و موثر وظیفه حفظ آثار و معارف دفاع مقدس دارند تا این آثار را به نسل آینده تحویل دهند.

وی اضافه کرد: امروز بدخواهان نظام جمهوری اسلامی می‌خواهند با فاصله انداختن بین جوانان و انقلاب به نظام جمهوری اسلامی لطمه بزنند، بنابراین نباید اجازه داد بین نسل گذشته انقلاب و نسل جوانان امروز فاصله ایجاد شود.

وحیدی ادامه داد: اگر حماسه دفاع مقدس توسط نویسندگان و شاعران به نسل‌های بعد منتقل نشود، بین نسل امروز و گذشته فاصله می‌افتد و همین امر، عاملی برای پیروزی بدخواهان اسلام است.

این مسئول با اشاره به اینکه در چند ماه گذشته ۲۰۰ اثر به دبیرخانه دفاع مقدس ارسال شده است بیان کرد: از این تعداد آثار ارسال شده به دبیرخانه ۱۴۰ آثار در زمینه حوزه دفاع و حفظ ارزش‌های دفاع مقدس است.

انتهای پیام

ارسال نظرات