خبرهای داغ:
به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، حجت‌الاسلام و المسلمین میراحمدرضا حاجتی در خطبه سیاسی-عبادی نماز جمعه این هفته ضمن تاکید بر رعایت تقوای الهی؛ اظهار داشت: عاقبت برای متقین و اهل حق است. هفته بسیج را پیش رو داریم؛ این هفته هفته ولایت‌مداران است.
کد خبر: ۹۰۷۸۵۷۶
|
۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹

وی با اشاره به خصوصیات افراد بسیجی افزود: بسیجیان افرادی هستند که بیش از آباد کردن دنیا و آخرت خود، به فکر آبادی دنیا و آخرت دیگران هستند. 

امام جمعه موقت اهواز تصریح کرد: باید حواس جمع بود زیرا آن کسی مرد راه است که تا آخر راه بماند و در آزمایش‌های آخرالزمانی استحاله و پشیمان نشود.

وی تصریح کرد: نباید از قطار انقلاب پیاده شویم زیرا رمز توفیق بسیج و بسیجی‌ها این است که در صراط مستقیم انقلاب باقی بمانند چرا که این صراط مستقیم همان خط امام است و هر جایی که به خط امام پیوند خوردیم و متصل شدیم و از رمز و رموز آن سردرآوردیم، تقویت و فتوحات بین المللی پیدا کردیم. اطراف ما تا عمق2 هزار کیلومتر خون و آتش است اما ما امنیت و فتوحات علمی پیدا کردیم.

حجت الاسلام حاجتی تاکید کرد: هر زمانی که از خط امام و جانشین ایشان فاصله گرفتیم در چاله و دست انداز افتادیم مانند مسائل اقتصادی. با وجود اینکه حضرت آقا اقتصاد مقاومتی را گوشزد می‌کردند اما هر عده‌ای به یک طرف می‌رفتند. جالب است که پس از افتادن در چاله از ته چاله فریاد می‌زنند که مقصر آقا است و کار ابوموسی اشعری را انجام می‌دهند.

وی عنوان کرد: خط امام یعنی رمز پیروزی ما پس نباید از آن فاصله بگیریم تا در تمام حوزه‌ها پیروز شویم.

امام جمعه اهواز با اشاره به تورم اقتصادی جامعه ادامه داد: تورم امروز جامعه قابل حل است. عزیزان در بانک مرکزی خواستند و همت کردند و به دستورات مقام معظم رهبری گوش سپردند در نتیجه قیمت ارز رو به سرازیری است.

وی با اشاره به سخنان رهبری افزود: حضرت آقا فرمودند "کسانی درصدد القای این تفکر هستند که هیچ راه حلی جز پناه بردن به دشمن وجود ندارد؛ من صریحا اعلام می‌کنم کسانی که در کشور این مطلب را تکرار می‌کنند این‌ها به کشور خیانت می‌کنند."

حجت الاسلام حاجتی تصریح کرد: حضرت آقا در ادامه سخنان‌شان فرمودند" به لطف الهی این تحریم را شکست می‌دهیم". از اکنون نیز علائم آن مشخص شده است. این یک واقعیتی است که تلاش می‌کنند تا ارزش‌های اسلامی و حاکمیت اسلامی را تضعیف کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها