خبرهای داغ:

اعزام کاروان نور شهرستان آغاجاری

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آغاجاری سرهنگ دوم پاسدار جمالی از اعزام کاروان نور دانش آموزان بسیجی خواهر در شهرستان آغاجاری خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۸۵۵۲
|
۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰

سرهنگ دوم پاسدار جمالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شهرستان آغاجاری گفت: روز شنبه مورخ ۲۶ آبان ماه ساعت ۸ صبح کاروان راهیان نور به سمت مناطق عملیاتی از ناحیه مقاومت بسیج آغاجاری حرکت کرد.

وی ضمن تشکر از مسئولین بسیج دانش آموزی و اداره آموزش پرورش آغاجاری عنوان کرد: با اعزام این کاروانها به مناطق عملیاتی، دانش آموزان را باید با یاد و خاطره شهدا و اهداف آنها آشنا کرد و روح و فرهنگ استکبار ستیزی را برای این نسل از دانش آموزان نهادینه کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آغاجاری نسبت به کیفیت این اعزام اظهار کرد: در این مرحله از اعزام که ویژه دانش آموزان دوم متوسطه خواهر بوده تعداد ۵ اتوبوس به استعداد ۲۰۰ نفر راهی مناطق عملیاتی یادمان شهدای هویزه و معراج شهدای اهواز شدند.

سرهنگ دوم پاسدار جمالی افزود: جهت بالا بردن کیفیت این سفر زیارتی بصیرتی برای هر اتوبوس یک راوی مشخص شد که برای دانش آموزان اطلاعات عملیات های مناطق قابل بازدید مسیر را تشریح کنند و همچنین مسابقات متنوع بین مسیر و مداح جهت اجرای مراسمات معنوی پیش بینی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار