خبرهای داغ:
نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی گفت: مطالعات انتقال آب صورت گرفته اما دولتی‌ها در زمینه اجرا پای کار نبوده‌اند و متأسفانه شاهد کم‌کاری بخش‌های دولتی در این زمینه بوده‌ایم.
کد خبر: ۹۰۷۸۵۳۷
|
۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، محمدرضا امیرحسنخانی امروز اظهار داشت: پروژه انتقال آب از دریای عمان به خراسان‌جنوبی در هیچ مرحله‌ای از اجرا قرار ندارد.

وی با بیان اینکه این پروژه نیاز به مصوبه دارد، گفت: علیرغم اینکه استاندار در جلسات این موضوع را بارها مطرح کردند اما هیچ اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بایستی طرح و مصوبه وجود داشته باشد که اجرایی شود و به دنبال سرمایه‌گذار برای آن برویم اما این اقدام صورت نگرفته است.

امیرحسنخانی عنوان کرد: مطالعات صورت گرفته اما دولتی‌ها در زمینه اجرا پای کار نبوده‌اند و متأسفانه شاهد کم‌کاری بخش‌های دولتی در این زمینه بوده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه انتقال آب از دریای عمان به استان یک وعده عملی است، گفت: این پروژه نیاز اساسی برای مصرف صنعت و شرب استان است اما اقدامی نشده و تنها به برگزاری جلسات اکتفا شده است.

نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتقال به سیستان و بلوچستان، گفت: تلاش ما بر این است که در انتقال آب به سیستان و بلوچستان، خراسان‌جنوبی نیز در نظر گرفته شود و از این طریق بتوانیم مشکل آب استان که یک نیاز ضروری است را حل کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها