رئیس ستاد نماز جمعه ارومیه گفت: منتظر واقعی در مقابل استکبار جهانی می ایستد.
کد خبر: ۹۰۷۸۵۳۵
|
۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج اآذربایجان غربی حجت‌الاسلام اکبر نوروز‌نژاد در اجتماع بزرگ مردمی بیعت با امام زمان(عج) که در مصلی امام‌خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: منتظران واقعی همواره به دنبال حفظ و کیاست از عزت مسلمانان هستند و منافقین و کفار و خوار و ذلیل می‌پندارند همچنین منتظران واقعی مقابل استکبار جهانی می ایستند.

وی بیان کرد: نمی‌توان منتظر مولا و امام زمان(عج) بود اما در این راه انتظار سختی‌های زیادی را متحمل نشد برای بسترسازی ظهور، زحمات و سختی‌های زیادی لازم است که مسلمان و منتظر واقعی متحمل می شود.

رئیس ستاد نمازجمعه ارومیه تصریح کرد: انتظار بعد فردی و سیاسی، اجتماعی دارد و همه به دنبال بعد فردی ظهور هستند اما برای چه، آیا سقف هدف از انتظار فقط دیدار روی حضرت امام زمان(عج) است؟

وی افزود: منتظران امام زمان هم صالح و هم مصلح هستند و از تمامی خواسته‌های فردی خود عبور کرده‌اند و اهداف سیاسی و اجتماعی را دنبال می‌کنند.

نوروزنژاد اذعان کرد: منتظر واقعی کنج نشین نبود و در تمامی عرصه ها حضور دارد و در برابر ظلم و استکبار ساکت نمی‌ماند تا زمینه ظهور را برلی مولایش هموار کند.

وی ادامه داد: منتظر واقعی به دنبال تحقق حکومت و دولت کریمه امام زمان است چرا که ظهور مولایمان زمانی نیست که فساد همه جا را فرا بگیرد.

رئیس ستاد نماز جمعه ارومیه خاطر نشان کرد: امام زمان زمانی ظهور خواهد کرد که منتظران واقعی حضرت بستر لازم ظهور را فراهم سازند و این زمانی تحقق می‌یابد که همه در برابر ظلم و ستم و استکبار ایستادگی کنیم و نسبت به‌ این موارد بی‌تفاوت نباشیم.

انتهای پیام

 

ارسال نظرات