توسط سازمان بسیج اساتید کشور صورت گرفت
دومین نشریه تحلیلی - راهبردی "بصائر" توسط معاونت بررسی و تحلیل سازمان بسیج اساتید کشور چاپ و برای اعضای این سازمان ارسال شد.
کد خبر: ۹۰۷۸۵۳۳
|
۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸
 

چاپ و انتشار دومین نشریه تحلیلی – راهبردی

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج ؛ نشریه تحلیلی - راهبردی بصائر با هدف بررسی و اطلاع رسانی آخرین تحولات سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و بین الملل توسط معاونت بررسی و تحلیل این سازمان چاپ و منتشر شد.


طبق اعلام معاونت بررسی و تحلیل این سازمان، هر ماه دو شماره از نشریه تحلیلی - راهبردی بصائر در اختیار استادان بسیجی دانشگاه‌ها قرار می‌گیرد. این نشریه با هدف دسترسی ماهانه استادان بسیجی به آخرین اخبار ایران و جهان، در دسترس شورای مرکزی بسیج اساتید، مسئولان و جانشینان استان ها و مسئولان کانون های بسیج اساتید دانشگاه‌های سراسر کشور قرار می‌گیرد.


گفتنی است؛ گزیده‌ای از بیانات حضرت امام خمینی (ره) با تأکید بر 13 آبان و روحانیت و فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در خصوص شفافیت مسئولین و عدم پنهان کاری برنامه ها از مردم ، مروری بر مواضع نخبگان و خواص، تأملاتی در اخبار سیاسی - بین الملل، فرهنگی - اجتماعی، اقتصادی، تحلیل فرهنگی - اجتماعی و سیاسی ازجمله رئوس مطالب مطرح شده در دومین خبرنامه بصائر است.

ارسال نظرات