خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت جوادالائمه (علیه السلام)

انقلاب اسلامی و سپاه پاسداران امید مستضعفان جهان است

سرهنگ فرجی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت جوادالائمه (علیه السلام) در افتتاحیه دومین دوره عالی رسته ای با بیان اینکه نیروی انسانی مهمترین و اصلی ترین سرمایه سپاه پاسداران است گفت: آموزش های لازم و آماده نگهداشتن این سرمایه عظیم در طول دوران خدمت یک ضرورت است.
کد خبر: ۹۰۷۸۵۲۱
|
۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ فرجی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت جوادالائمه (علیه السلام) در افتتاحیه دومین دوره عالی رسته ای با بیان اینکه نیروی انسانی مهمترین و اصلی ترین سرمایه سپاه پاسداران است گفت: آموزش های لازم و آماده نگهداشتن این سرمایه عظیم در طول دوران خدمت یک ضرورت است.

فرجی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: با همه دسیسه ها و شرارت هایی که دشمنان تا به الان برای نابودی نظام ما داشته اند به حول و قوه الهی کاری از پیش نبرده اند و امسال جشن چهل سالگی انقلاب را با قوت بیشتری برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: امروزه انقلاب اسلامی و سپاه پاسداران امید مستضعفان و جبهه مقاومت در منطقه و جهان شده است و پیروزی جبهه مقاومت در سوریه و عراق گواه این واقعیت است.

معاون هماهنگ کننده سچاه حضرت جوادالائمه (علیه السلام) گفت: ما پاسدار انقلاب هستیم و باید در همه عرصه ها توانمندی و آمادگی خود را حفظ کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار