فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد از برگزاری رزمایش بسیجیان در روز‌های پنج شنبه و جمعه، در تاریخ‌های یکم و دوم آذر ماه سال جاری در موقعیت شهید رشیدی خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۸۵۱۳
|
۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ سرهنگ حسین زارع کمالی در مصاحبه با خبرگزاری بسیج یزد گفت: این رزمایش‌ها مشک محکمی بر دهان دشمنان انقلاب خواهد بود. این رزمایش به منظور تقویت بنیه دفاعی و حفظ آمادگی بسیجیان در جهت مقابله با تهدیدات سخت در روز‌های پنج شنبه و جمعه یکم و دوم آذر ماه سال جاری در موقعیت شهید رشیدی برگزار می‌شود. این رزمایش‌ها یک نوع اقدام پیشگیرانه است وقتی دشمنان بدانند که ما آماده ایم طور دیگری با ما برخورد خواهند داشت.
وی افزود:این را بدانید که بخش عمده‌ای از مشکلاتی که در کشور ما وجود دارد به خاطر اقدامات خرابکارانه دشمنان ما است و اینکه در شبکه‌های ماهواره‌ای و شبکه‌های مجازی دایه مهربانتر از مادر شده اند به خاطر مشوش کردن افکار عمومی است وگرنه دشمنان ما هیچ دلسوزی برای ما نخواهند داشت.
وی همچنین اذعان کرد:امروز باید بسیجیان بیشتر از گذشته آماده مقابله با دشمن باشند چرا که کینه توزی دشمنان در آستانه چهل سالگی انقلاب بیشتر شده اند و تمام همتشان را بکار بسته اند تا جلوی حرکت و پیشرفت ملت ایران را با انواع و اقسام ترفند‌ها و حیله‌ها بگیرند. ولی این را بدانند که ملت ایران خودشان انقلاب کردند و تا پای جان دست از حمایت این انقلاب برنخواهند داشت.
ارسال نظرات