به مناسبت نهم ربیع الاول سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) صبحگاه مشترک در محل سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۷۸۴۹۹
|
۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار امان اله گشتاسبی، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان،ضمن عرض تبریک این ایام گفت: نهم ربیع الاول هر سال مصادف با آغاز امامت خورشید درخشان جهان بشریت و مروارید فروزان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام است.

وی افزود: منتظران واقعی مهدی علیه السلام در طول تاریخ انتظار و هم اکنون به دنبال تحقق عدالت راستین درونی و بیرونی هستند که لازمه این چنین عدالتی، امید، تحرک، شور، حماسه، مقاومت به همراه عمل به واجبات و ترک محرمات می‌باشد.

سردار گشتاسبی گفت: این روز مبارک ولایت مداری و اسلامیت ما را نشان می‌دهد و رمز قدرت ایران پیروی از ولایت فقیه است و پیروزی‌های دیگری در راه است.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه در طول سالیان انقلاب پاسداران و سربازان امام زمان آگاه و متعهد بوده اند تصریح کرد: به لطف و یاری خداوند منان نیرو‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هیچ وقت دست از تلاش در زمینه پیشرفت بر نداشته اند و به لطف خدا این تلاش‌ها زمینه ساز ظهور امام زمان خواهد شد.
ارسال نظرات