آیت الله سید ضیاالدین طباطبایی در همایش فرهنگ انتظار در زاهدان گفت: تبیین و اشاعه فرهنگ مهدوی تکلیف مهم ما در عصر انتظار ظهور بوده و در حقیقت فرهنگ انتظار به معنای پویایی و تحرک در این مسیر است.
کد خبر: ۹۰۷۸۴۹۴
|
۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۱

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، آیت الله سید ضیا الدین طباطبایی،  کارشناس مذهبی در استان سیستان و بلوچستان صبح امروز در همایش فرهنگ انتظار  که  در فاطمیه سپاه سلمان استان با حضور پاسداران و نیروهای وظیفه برگزار شد، گفت: تبیین و اشاعه فرهنگ مهدوی تکلیف مهم ما در عصر انتظار ظهور بوده و در حقیقت فرهنگ انتظار به معنای پویایی و تحرک در این مسیر است.

آیت الله طباطبایی با اشاره به فرارسیدن سالروز ولادت حضرت قائم(عج) اظهار داشت: یکی از مهمترین اقدامات در زمان انتظار ظهور، دفاع از حکومت اسلامی و ولایت فقیه و برقراری امنیت در جامعه اسلامی به منظور فراهم سازی شرایط تبیین فرهنگ مهدوی است که نیرو‌های مسلح در برقراری این اقتدار و امنیت نقش موثری دارند.

وی افزود: فرهنگ انتظار باید فرهنگی همراه با پویایی و تحرک در مسیر تبیین فرهنگ مهدوی باشد و در این صورت است که شرایط ظهور امام زمان (عج) فراهم می‌شود، بنابراین همه ما تکلیف مهمی در راستای ترویج و تبیین فرهنگ مهدویت داریم.

کارشناس مذهبی استان سیستان و بلوچستان گفت: جریان حاکمیت مهدوی باید از جمهوری اسلامی فراتر رود و به صورت جهانی تبیین شود و با توجه به ابزار‌های مختلف ارتباطی که امروز در دست داریم انجام این مهم امر غیرممکنی نیست، البته باید برای تحقق آن همت کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه نیرو‌های مسلح از ابتدای انقلاب پشتیبان این نظام بوده اند گفت: جمهوری اسلامی ایران هم اینک در منطقه و حتی در مقایسه با بسیاری از کشور‌های پیشرفته دنیا مکانی امن است و این امنیت مرهون ولایت فقیه به عنوان محوریت این نظام و همچنین تلاش نیرو‌های متعهد، مکتبی، دلسوز و از جان گذشته‌ای است که به این آب و خاک و مردم آن علاقمند بوده و تلاش دارند امنیت را در جای جای کشور برقرار کنند.
ارسال نظرات