خبرهای داغ:
رحیم صفوی در صبحگاه «بیعت با امام»:
دستیار و مشاور فرماندهی کل قوا گفت: تنها مکتب حیات بخش و نجات بخش برای بشریت مکتب اسلام ناب و تفکر مهدویت است.
کد خبر: ۹۰۷۸۴۷۳
|
۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳
تفکر مهدویت تنها مکتب نجات بخش بشریت است

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی در صبحگاه عمومی بیعت با امام که در سالروز آغاز امامت حضرت، ولی عصر (عج) با حضور نیرو‌های نظامی و انتظامی، دانشجویان، طلاب، خادمان اعتاب مقدسه و اقشار مختلف مردم در صحن جامع مهدوی مسجد مقدس جمکران برگزار شد با اهدای سلام مقام معظم رهبری به حاضرین در صبحگاه مشترک، اظهار کرد: دو سؤال اساسی در مقیاس جهانی مطرح است. نخست اینکه این مسیری که دولت‌ها و ملت‌ها طی می‌کنند چه سرانجامی دارد؟ آیا رویکرد‌ها و راهبرد‌ها غلبه مستکبرین بر مستضعفان را به همراه دارد یا نتیجه چیز دیگری است و سؤال دوم اینکه چه مکتب و چه مسیری برای نجات بشریت برنامه دارد تا بشر را به سرانجام برساند.

وی ادامه داد: ما روند زورگویی قدرت‌های غربی و شرقی، آمریکا و صهیونیست و وابستگان به آن‌ها که در طول سال در حال سرکوب کردن مستضعفان هستند را شاهد هستیم و جنایات حکام سعودی، داعش و دیگر گروه‌های تکفیری را در عراق و شام دیدیم.

دستیار و مشاور فرماندهی کل قوا تاکید کرد: آنچه ما می‌فهمیم ملت‌های ستم کشیده هستند که برای احقاق حقوقشان و به دست گرفتن سرنوشت سیاسی، اقتصادی و فرهنگیشان سرانجام قیام خواهند کرد. با اطمینان می‌گوییم مبدأ و منشأ بیداری سیاسی انسان‌ها و بشریت پیروزی انقلاب اسلامی ایران است که باعث تغییر موازنه قدرت به دست ملت‌های مظلوم چه اسلامی و چه غیراسلامی شد.

رحیم صفوی افزود: چه کسی تصور می‌کرد امام بزرگوارمان شاه و حکومت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را در این کشور سرنگون سازد و چه کسی فکر می‌کرد امام با عنایات خدا و امام زمان هم انقلاب و هم دفاع مقدس را که تمام دنیا در برابر ایران قرار بود به پیروزی برسانند. قلب ملت ایران به عشق اهل بیت و بقیه الله اعظم روشن شد و توانستند انقلاب و جنگ را به پیروزی برسانند.

وی اضافه کرد: چه کسی ۴۰ سال پیش فکر می‌کرد صهیونیست‌ها امروز به چنین فلاکت و حقارتی بیفتند و کار حزب الله لبنان به جایی برسد که رژیم غاصب صهیونیستی در مرز‌های شمالی دیوار بتنی هفت متری کشیدند که مبادا حزب الله لبنان از جنوب این کشور به سمت آن‌ها تهاجم پیدا کند.

مشاور فرمانده کل قوا تصریح کرد: چه کسی تصور می‌کرد بعد از پیروزی انقلاب اسلامی جهاد اسلامی و حماس در کرانه باختری و نوار غزه شکل بگیرد و رژیم صهیونیستی را همچون هفته گذشته به شکست وادار کند و دو تن از وزرای این رژیم جعلی مجبور به استعفا شوند؟

وی ادامه داد: چه کسی باور می‌کرد جنگ هشت ساله داعش این گروه فاسد و منحرف و قصی القلب جز با افکار مقاومت ملت ایران که به عراق و سوریه منتقل و منجر به تشکیل حشد الشعبی شد به پایان برسد.

رحیم صفوی اضافه کرد: این مسیر طی شده از نظر اسلام غلبه حق بر باطل و غلبه ملت‌های بیدار شده به واسطه انقلاب اسلامی است. چه کسی فکر می‌کرد پس از سه سال حمایت وحشیانه سعودی به یمن اینچنین جنگ به دست یمنی‌های مظلوم بیفتد و سعودی را با شکستی مفتضحانه مواجه کند.

وی تاکید کرد: آیا سرمایه داری غرب و فرهنگ لیبرالیسم نجات بخش بشریت است، آیا فرهنگ‌های شرق، بودیسم و هندویست الهام بخش برای نجات بشریت هستند؟ با اطمینان می‌گوییم این مکتب ناب محمدی است که رهایی بخش بشریت بوده و با ظهور منجی عالم بشریت پرچم عدل را در جهان گسترده خواهد کرد.
 
تفکر مهدویت تنها مکتب نجات بخش بشریت است


مشاور فرمانده کل قوا ادامه داد: ما با اطمینان می‌گوییم جهان آینده جهانی است که غلبه اسلام بر کفر و نفاق از نوع سعودی‌ها و حاکمان امارات محقق خواهد شد و پرچمداری این پیروزی از آن امام حاضر است. غلبه به دست امام زمان است و تنها مکتب حیات بخش و نجات بخش برای بشریت مکتب اسلام ناب و تفکر مهدویت است و خدای بزرگ را شاکریم به ما این افتخار را داده است که جز سربازان و آماده سازان ظهور و قیام حضرت باشیم.
ارسال نظرات