فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: مهمترین برنامه هفته بسیج امسال گردهمایی بزرگ بسیجیان با عنوان «شکوه مقاومت» در پنجم آذرماه در این شهرستان است.
کد خبر: ۹۰۷۸۴۵۲
|
۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،  سرهنگ محمد محمودوند بخشی امروز در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان پلدختر با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری بسیج پدیده‌ای انقلابی است که در برابر جریانات سیاسی بسیار حساس و بیدار است که به‌وسیله امام راحل رقم زده شده و ریشه مردمی و معنوی دارد.

وی افزود: برنامه های هفته بسیج امسال با هفته وحدت و چهل سالگی انقلاب تقارن پیدا کرده است که به صورت ویژه ای در تمام رده های بسیج شهرستان در زمینه های ورزشی، فرهنگی، هنری، دینی، خدمات رسانی، جهادی و...  برگزار می شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: هفته بسیج از سه شنبه ۲۹ آبان ماه جاری با اجرای برنامه هایی با شعار محوری بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت با مشارکت دستگاه های دولتی و مردم آغاز می شود.

وی افزود: دیدار اقشار مختلف بسیج با امام جمعه، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری کارگاه های مختلف آسیب های اجتماعی، افتتاح و بهره برداری از پروژه های محرومیت زدایی و اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم از برنامه های هفته بسیج در شهرستان پلدختر است.

سرهنگ محمودوند خاطرنشان کرد: ویزیت رایگان پزشکان به قشر محروم و ارائه میز خدمت در مساجد و ادارات، برگزاری یادواره شهدا و دیدار با خانواده شهدای بسیج و برگزاری ایستگاه های فضای مجازی از دیگر برنامه های این هفته در پلدختر است.

وی، تجلیل از نخبگان بسیجی در عرصه های مختلف ورزشی و فرهنگی با تاکید مقام معظم رهبری، نشست های روشنگری با موضوع بسیج و دستاوردهای انقلاب اسلامی، حضور بسیجیان در نماز جمعه و سخنرانی فرمانده سپاه پیش از خطبه ها از جمله برنامه های اجرایی هفته بسیج در پلدختر است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: مهمترین برنامه هفته بسیج امسال گردهمایی بزرگ بسیجیان با عنوان «شکوه مقاومت» در پنجم آذرماه در این شهرستان است.

وی افزود: بسیج امروز در برابر تحولات جهانی نمود پیدا کرده و خوار چشم استکبار جهانی و دشمنان انقلاب است و تحت امر فرمانده معظم کل قوا و ولایت مطلقه فقیه باصلابت و اقتدار، نافذ و اثرگذار در راه آماده‌سازی ظهور منجی بزرگ عالم بشریت و وصل این انقلاب به انقلاب مهدی موعود (عج) گام برمی دارد.

محمودوند خاطرنشان کرد: امروز بسیج با داشتن ایمان توأم با بصیرت بدون انحراف از مسیر انقلاب در برابر استکبار قد علم کرده و در آن‌سوی مرزها در حال دفاع از اسلام و مسلمانان و در سوریه و عراق وارد عمل شد و پررویی استکبار و ایادی آن داعش تکفیری را کنار زد و موفق شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر از بسیج به‌عنوان یادگار ارزنده امام راحل (ره) یاد کرد و گفت: بسیجیان بصیر و آگاه همیشه گوش‌به‌فرمان مقام معظم رهبری آماده ایستادگی در مقابل دشمنان هستند و از مردم مظلوم یمن، سوریه و فلسطین دفاع می‌کنند تا عرصه را بر دشمنان تنگ کنند و به همین دلیل امروز بسیج، الگوی مسلمانان در جهان اسلام محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات