خبرهای داغ:
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از آماده‌سازی و تجهیز راهدارخانه‌ها در محورهای اصلی و فرعی براي امدادرسانی و خدمات به موقع به مسافران و کاربران راه‌ها برای افزایش ایمنی تردد در این ایام خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۸۴۰۲
|
۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۹

آماده‌سازی و تجهیز راهدارخانه‌ها در محورهای استان همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حمید پرورشی خرم در نشست هماهنگی راهداری زمستانی استان اظهار داشت: در بحث راهداری زمستانی حتما باید وضعیت راه‌ها در شرایط خاص به سریع‌ترین شکل انجام و در صورت بروز تغییرات جوی به صحیح‌ترین شکل و با دقت ارائه شود.

وی با بیان اینکه در بحث راهداری زمستانی باید تمامی اتفاقات راه‌ها از طریق اتاق بی‌سیم انجام شود، یادآور شد: با تقویت مباحث بی‌سیم هیچ نقطه کوری از نظر ارتباطی وجود ندارد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان به تجهیز ماشین آلات راهداری در فصل زمستان اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در بحث راهداری زمستانی احتمال نیاز استان یا سایر استان‌ها به تجهیزات باشد، انواع ماشین آلات این اداره کل شامل سبک، سنگین و نیمه سنگین مجهز و آماده فعالیت هستند.

وی در ادامه همچنین از آماده‌سازی و تجهیز راهدارخانه ها در محورهای اصلی و فرعی براي امدادرسانی و خدمات به موقع به مسافران و کاربران راه‌ها و همکاری و تعامل با مسئولان استانی و شهرستانی، نیروهای انتظامی و پلیس راه، هلال احمر و سایر نیروهای امدادی برای افزایش ایمنی تردد در این ایام خبر داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات