فرمانده بسیج دانشجویی سپاه شهرستان چابهار از برگزاری چهارمین یادواره شهدای گمنام در محل این دانشگاه خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۸۳۷۳
|
۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۳

بهروز مختاری، فرمانده بسیج دانشجویی سپاه شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگار بسیج در چابهار گفت: این مراسم ۲۶ آبان ساعت ۲۰ شب با حضور میهمانان کشوری و دانشجویان این دانشگاه در جوار شهدای گمنام برگزار می‌شود تا طبق هر سال مراسم باشکوهی برای پاسداشت یاد و خاطره این عزیزان انجام شود.

وی با اشاره به ولادت امام حسن عسکری(ع) همزمان با برگزاری این مراسم افزود: بسیج دانشجویی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار با آماده سازی محل مربوطه در محل شهدای گمنام محیطی را فراهم کرده تا دانشجویان با حضور در این میعادگاه ضمن آشنایی با آرمان‌های دفاع مقدس ِیادآور رشادت‌های هشت سال دفاع مقدس رزمندگان شود.

فرمانده بسیج دانشجویی سپاه شهرستان چابهار ادامه داد: سردار عبدالفتاح اهوازیان از پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس در این مراسم در خصوص نقش شهدا در بیداری اسلامی سخنرانی و حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به جانفشانی شهدا برای اسلام در دفاع مقدس تاکید کرد: مطمئنا برگزاری چنین مراسماتی باعث یادآوری هدف شهدای رزمنده در جنگ می‌شود، اینکه هیچ گاه فراموش نکنیم آسایش و آرامش امروزمان را مدیون رشادت‌های شهیدان بوده و باید در عمل به اسلام به شهدا پاسخگو باشیم.

مختاری در پایان خاطرنشان کرد: دانشجویان و مسئولین شهرستان چابهار می‌توانند با شرکت در این مراسم ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهدا؛ از بیان خاطرات جنگ و بیان ارزش‌های اسلامی توسط سخنرانان بهره‌مند شوند.
ارسال نظرات