خبرهای داغ:
سرهنگ علی محمد جعفری مسئول فرهنگی خانواده کارکنان سپاه نینوا از برگزاری مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم همزمان با سالروز امامت حضرت مهدی (عج) خبرداد.
کد خبر: ۹۰۷۸۳۶۸
|
۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ سرهنگ پاسدار علی محمد جعفری مسئول مرکز فرهنگی خانواده کارکنان سپاه نینوا در حاشیه برگزاری مسابقه نیمه نهایی قرآن کریم که در بین خانواده کارکنان سپاه نینوا در حسینیه ثارالله سپاه گرگان همزمان با سالروز به امامت رسیدن حضرت مهدی (عج) برگزار شد اظهار کرد : برنامه های قرآنی به منظور ترویج فرهنگی غنی اسلامی ، قرآنی در خانواده های پاسداران و تعمیق مبانی اعتقادی و معنوی و باورهای دینی و سیره ائمه هدی برگار میشود.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقه نیمه نهایی قرآن کریم خانواده پاسداران سپاه نینوا گفت : در سال 97 کتاب موضوعی هر روز تدبر در قرآن و عترت در بین خانواده کارکنان سپاه توزیع گردید که در یک مرحله غیر حضوری و نیمه نهایی آزمون از خانواده ها گرفته شد.

جعفری افزود: این کتاب(هر روز تدبر در قرآن و عترت) در بخش های مختلف اعم از اعتقادات ،اخلاقی ، احکام ، موضوعات مربوط به اصول دین و حکمت های الهی ،عوامل رشد اخلاقی ، آداب معاشرت و سبک زندگی  آیات مرتبط را به همراه تفسیر یک صفحه ای در اختیار مخاطبان قرار میدهد.

مسئول مرکز فرهنگی خانواده کارکنان سپاه نینوا همچنین در پایان ابراز داشت: مرکز فرهنگی خانواده سپاه نینوا قصد دارد با برنامه های مدون قرآنی ضمن بهره مندی خانواده و همسران پاسداران فرزندان نیز از این فرصت های قرآنی بهترین بهره و استفاده را ببرند

.

ارسال نظرات
پر بیننده ها