خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی:
معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: بسیج در همه عرصه‌ها اعم از سیاسی، اقتصادی و فرهنگی حضور چشمگیر و موثر دارد.
کد خبر: ۹۰۷۸۳۵۹
|
۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۵

 جلیل وحیدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در آستانه هفته بسیج قرار گرفته‌ایم، گوشه ای از بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر «بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش برگلدسته های رفیع آن شهادت ورشادت سرداده اند» را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: از ظرفیت نهفته در بسیج می‌توان برای حل مشکلات مختلف کشور استفاده کرد.

وی افزود: امام خمینی (ره) پس ازگذشت چند ماه از پیروزی انقلاب اسلامی و تولد سپاه و کمیته ها، ارتش جمهوری اسلامی، تشکیل ارتش بیست میلیونی بسیج را مورد توجه قرار دادند تا به این وسیله برای مقابله با تهدیدات و توطئه‌های مختلف گام برداشته شود.

این مسئول با بیان اینکه حضرت امام با دوراندیشی خاص خود ضرورت آموزش و سازماندهی عمومی همه مردم در قالب ارتش بیست میلیونی را برای مقابله با تهدیدات و تجاوزات دشمنان انقلاب اسلامی مطرح کردند، افزود:  ایشان در آذرماه 1358فرمان تشکیل ارتش بیست میلیونی (بسیج مستضعفان) را صادر فرمودند، در دی ماه 1359واحدبسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جایگزین آن سازمان شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی بیان داشت: بسیج در همه عرصه ها حضور داشته و فعالیت این مجموعه گره گشای بسیاری از مشکلات عمده کشور بوده است.

وی حضور حماسی بسیجیان در طول هشت سال دفاع مقدس را برگ زرینی دانست که در کارنامه این نهاد انقلابی و مردمی ماندگار شده است، اظهار کرد: امروز مهم ترین رسالتی که بر عهده بسیج دانش آموزی قرار گرفته نهادینه سازی فرهنگ بسیجی، معنویت، معرفت، غیرت و شناخت دوست و دشمن است.

انتهای پیام

ارسال نظرات