خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان اسدآباد:

تفکر بسیجی قدرت بازدارندگی در جامعه دارد

فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: هفته بسیج بهترین فرصت برای ترویج تفکر و فرهنگ بسیجی به جامعه به ویژه نسل جوان بوده چرا که تفکر بسیجی قدرت بازدارندگی در جامعه دارد.
کد خبر: ۹۰۷۸۳۱۸
|
۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷

تفکر بسیجی قدرت بازدارندگی در جامعه داردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، کریم حمیدوند در جلسه بزرگداشت هفته بسیج شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: بسیج به عنوان منشأ تحول و حافظ کشور و مردم در جامعه بوده و هفته بسیج بهترین فرصت است تا با حضور مسئولان ادارات از این رهگذر خدمات محله‌محوری در برخی محلات شهرستان از طریق استقرار میز خدمت در این محلات انجام گیرد.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان اسدآباد افزود: از جمله این برنامه‌ها دیدار با امام جمعه، غبارروبی مزار شهدا، همایش فعالان اقتصاد مقاومتی، جشنواره تجلیل از برترین‌های بسیج، همایش مادران و پدران شهدا با حضور فرماندهان اسبق سپاه، یادواره شهدا، میزخدمت در محله محمودبیگی مسجد امام زمان(عج) است.

فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: سرکشی از پدران و مادران شهدا و خدمات پزشکی در محلات از جمله برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان بوده که از شاخص‌ترین این برنامه‌ها می‌توان به برنامه 5 آذرماه با حضور و سخنرانی جانشین قرارگاه ثارالله تهران در اسدآباد اشاره کرد.

وی با تأکید بر حضور پررنگ و فعال ادارات و پایگاه‌های مقاومت بسیج در برنامه‌های هفته بسیج شهرستان تصریح کرد: هفته بسیج بهترین فرصت برای ترویج تفکر و فرهنگ بسیجی به جامعه به ویژه نسل جوان بوده چرا که تفکر بسیجی قدرت بازدارندگی در جامعه دارد.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات