خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین مطرح کرد:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: انتظار فرد منتظر باید مشخص باشد، یعنی طوری رفتار کند که مردم بگویند فلان فرد منتظر است.
کد خبر: ۹۰۷۸۲۳۱
|
۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در جمع رزمندگان سپاه استان قزوین اظهار کرد: با برگزاری کنگره سه هزار شهید استان قزوین بار دیگر عطر شهادت در شهر ما پیچید و در واقع دل های همه ما برای این عطر و این یاد تنگ شده بود.
وی ادامه داد: فضایی معنوی ایجاد شده بود که موجب تغییر همه ما در افکار و کردار ما شد، احساس دلتنگی برای این فضا داریم چرا که مانند نسیمی بود که آمد و رفت و امیدواریم که ما نهایت فیض را از آن برده باشیم ، از همه کسانی که در برگزاری این کنگره تلاش کردند تشکر می کنیم.
حجت الاسلام معبودی خاطر نشان کرد: شهدا به این یادواره ها نیاز ندارند بلکه ما هستیم که به این فضا و این یادآوری ها نیازمندیم، از خداوند متعال می خواهیم که ما را در مسیری که به شهدا می رسد موفق بدارد و مرگ ما مرگ عزتمند و شهادت باشد.
وی در ادامه با اشاره به ویژگی های یاران امام زمان (عج) تبیین کرد: ما همواره دعا می کنیم که از یاران امام زمانمان باشیم ولی تنها دعا کافی نیست.
این مسئول تصریح کرد: ما نمی دانیم که زمان ظهور چه وقت است و اگر کسی زمانی را معین کند دروغ می گوید، ائمه ما می گویند هر وقت که ما آماده شدیم امام زمان (عج) ظهور می یابند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اذعان کرد: برخی از ما تنها برای ظهور و در رکاب حضرت بودن دعا می کنیم ولی اقدام عملی ندارند ، برخی هم هستند که دعای خود را عملی می کنند.
معبودی مطرح کرد: یار واقعی امام زمان، ترک محرمات می کند و به واجبات عمل می کند و علاوه بر آن از بسیاری از حلال ها و مباهاتی که شبهه دارد آنها را نیز ترک می کند.
این مسئول در ادامه با توضیح سایر نشانه های یاران امام زمان گفت: هر کس می خواهد در رکاب امام زمان باشد باید مکارم اخلاق خود را تقویت کند، پیامبر گرامی اسلام برای کامل کردن مسائل اخلاقی مبعوث شدند.
وی ادامه داد: گاهی با کنترل زبان می توانیم بسیاری از گناهان را کنترل کنیم، بسیاری از مشکلات از همین زبان شروع می شود و بهتر است از آنها جلوگیری نماییم و از رذیلت های اخلاقی دوری کنیم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین یادآور شد: انتظار فرد منتظر باید مشخص باشد، یعنی طوری رفتار کند که مردم بگویند فلان فرد منتظر است.
این مسئول گفت: آیا دلهای خود را آماده کرده ایم؟ آیا واقعا دلتنگ ایشان هستیم همان طور که دلتنگ هر کس و یا چیز دیگری می شویم؟
معبودی در بخش پایانی سخنان خود یادآور شد: باید روی شخصیت خود و نوع زندگیمان تفکر کنیم، دلتنگی برای امام زمانمان باید بخشی از وجود ما باشد و دعا می کنیم که ان شا الله از یاران و منتظران واقعی آن حضرت باشیم.
1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها