همزمان با ۲۶ آبان آئین گرامیداشت سالروز شکست حصر سوسنگرد با حضور خانواده‌های معظم شهدا، رزمندگان، جانبازان و مسئولان استان در مجتمع فرهنگی ولایت اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۷۸۲۰۵
|
۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸

آئین گرامیداشت سالروز شکست حصر سوسنگرد در اردبیل برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، در این مراسم علی واحد مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل  با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در زمان جنگ نماینده امام در شورای عالی دفاع بودند، اظهار کرد: با درایت هوشیاری و تیزبینی و علم به فلسفه جنگ توانستند راهنمای رزمندگان در شکست حصر سوسنگرد باشند.

وی افزود: رزمندگان دلاور استان اردبیل به فرماندهی شهید علی تجلایی، در حساس ترین و سخت ترین زمان در پایان شکست حصر سوسنگرد اجازه سقوط شهر را ندادند.

واحد گفت: در عملیات آزاداسازی سوسنگرد قهرمان از استان اردبیل 50 رزمنده حضور داشتند که از این عزیزان 8 نفر به مقام والای شهید رسیدند.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل اظهار داشت: هدف از برگزاری این مراسم تجلیل از خانواده های معظم و رزمندگان که در این عملیات حضور داشتند است که در کنار این مراسم برنامه های متنوعی من جمله خاطره گویی، اجرایی سرود و سخنرانی اجرا گردید.

با هدف بازخوانی رشادت و دلاوری رزمندگان در شکست دشمن شکن حصر سوسنگرد بیان کرد: فردا 27 آبان مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی سوسنگرد در دانشگاه محقق اردبیلی با حضور دانشجویان و دانشگاهیان برگزار خواهد شد و برنامه هایی که در این مراسم برگزار خواهد شد خاطره گویی، سخنرانی و اجرایی برنامه های متفاوت خواهد بود.

ارسال نظرات