نماینده ولی فقیه در استان یزد:

هیچ کسی نمی‌تواند بین بسیج و مردم فاصله بیاندازد

نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره اینکه هیچ کسی نمی‌تواند بین بسیج و مردم فاصله بیاندازد گفت: بسیج همان ملت و مردم ایران است.
کد خبر: ۹۰۷۸۱۹۷
|
۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی دقایقی قبل در شورای اداری استان یزد با تبریک نهم ربیع سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) و گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج از ملت جدا نیست و همین مردم تشکیل دهنده بسیج هستند و اگر ما به این مردم بها و شخصیت بدهیم تا احساس مسئولیت در وجود آن‌ها زنده شود قطعا بسیاری از مشکلاتی که در جامعه هست برطرف می‌شود.

وی عنوان کرد: اسلام و انقلاب نسبت به تقویت این احساس مسئولیت در وجود افراد که چگونه زندگی کند و نسبت به دیگر افراد جامعه هم احساس مسئولیت داشته باشد تاکید ویژه‌ای دارد و سیره امام خمینی (ره) هم بر این بود که همه مردم نسبت به دیگر افراد جامعه احساس مسئولیت داشته باشند.

نماینده، ولی فقیه در استان یزد، ارتباط با خدا، اخلاص در عمل، انجام کار برای رضای خدا، دنبال نام و نشان نبودن، حضور به موقع در صحنه‌ها، اهل زندگی شهادت طلبانه بودن، همت بلند، اراده قوی را از جمله ویژگی‌های بسیجی انست.

ناصری یزدی اعتدال‌گرایی، شناخت دوست و دشمن، فعال و با نشاط بودن، را از دیگر ویژگی‌های یک بسیجی دانست و عنوان کرد: بسیجی زمانی که بتواند دوست و دشمن را از هم به درستی تشخیص دهد، قطعا هیچ زمانی فعالیت‌های تخریبی دشمن بر وی تاثیر نمی‌گذارد.

امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه دشمن از تمام امکانات خود برای تخریب ارزش‌ها در ایران استفاده می‌کند گفت: بسیجیان باید با بصیرت بالای خود جلوی تاثیرگذاری این چنین اقدامات دشمن را بگیرند و زمینه‌ای فراهم کنند تا دشمن به اهدافش نرسد.

وی ادامه داد: تمام این ویژگی‌ها هم نیازمند فعالیت و نشاط بالایی است که باید در وجود بسیجیان باشد و بحمدالله امروز هم مشاهده می‌کنیم که بسیجان اکثریت این ویژگی‌ها را دارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
ارسال نظرات