خبرهای داغ:
مدیر حوزه علمیه خراسان‌جنوبی:
مدیر حوزه علمیه خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه حرکت در مسیر ظهور آغاز شده است، گفت: مردم ایران در ۴۰ سال گذشته به بهترین شکل از نظام اسلامی و آرمان‌های آن حمایت کرده‌اند و این حرکت به قیام جهانی حضرت ولیعصر(عج) متصل خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۷۸۱۸۷
|
۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجید نصیرایی اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که همواره در حوزه‌های علمیه مورد توجه طلاب و اساتید بوده و است، مسئله و موضوع مهدویت می‌باشد.

وی با بیان اینکه یکی از دلایل ماندگاری شیعه و حوزه‌های علمیه مهدویت است، گفت: مهدویت رگ حیات اسلام است.

مدیر حوزه علمیه خراسان‌جنوبی تصریح کرد: اسلام، سعادت حقیقی را برای انسان می‌خواهد و برای سعادت او قانون و برنامه دارد و این سعادت برای بشر با قیام جهانی امام عصر حضرت مهدی موعود(عج) و برپایی حکومت مهدوی دست‌یافتنی خواهد شد.

نصیرایی خاطرنشان کرد: حکومت امام عصر (عج) تمام ابعاد زندگی بشر را دربر می‌گیرد و به وسیله این حرکت و قیام، بایدها و نبایدهای اسلام بر تمام شئون زندگی بشر، حاکم می‌شود.

وی عنوان کرد: مستکبرین با قواعد و ضوابط استکباری که ساخته و پرداخته خود آن‌ها است دنیا را چپاول می‌کنند اما با قیام جهانی منجی بشریت همه این نظام‌های استکباری از بین خواهند رفت و سعادت حقیقی شکل خواهد گرفت.

مدیر حوزه علمیه خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه در همه ادیان توحیدی اعتقاد به منجی در آخرالزمان وجود دارد، گفت: اصل ظهور یک مصلح واقعی و تشکیل یک حکومت جهانی که با هدف گسترش عدالت و مبارزه با ظلم و ظالم شکل گرفته در بین تمام ادیان توحیدی آمده و در مورد آن اتفاق‌نظر دارند.

نصیرایی خاطرنشان کرد: مسئله انتظار و ظهور مهدی موعود، یکی از باورهای اهل سنت نیز بوده و در کتب احادیث ایشان متواتر به موضوع مهدویت پرداخته شده است.

وی بیان کرد: خباثت‌ها و جنایات مستکبرین به‌گونه‌ای است که روزبه‌روز توجه به منجی در بین جوامع بشری بیشتر شده و جهان منتظر فردی است که بشر را از شر مستکبرین نجات دهد.

نصیرایی با بیان اینکه همه شاهد هستند که آمریکا و صهیونیست‌ها و دیگر اذنابشان روزانه ده‌ها و صدها زن و کودک بی‌گناه را به قتل می‌رسانند اما هیچ صدایی از مدعیان حقوق بشر شنیده نمی‌شود، اذعان داشت: چهره واقعی آمریکا و قوانین بین‌المللی ظالمانه را همه عالم به‌وضوح می‌بینند و انزجار از استکبار در بین توده‌های مردمی روزبه‌روز بیشتر می‌شود.

وی ادامه داد: به همین دلیل است شاهد آن هستیم که گرایش به جبهه مقاومت که در رأس آن ایران قرار گرفته روزبه‌روز بیشتر می‌شود و نظام اسلامی ایران به عنوان نماد مبارزه با ظلم و ظالم، در جهان مطرح می‌شود.

مدیر حوزه علمیه خراسان‌جنوبی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران برآمده از دل اسلام ناب محمدی است، گفت: اگر می‌خواهیم سرباز لشکر امام زمان(عج) باشیم اولین قدم این است که اسلام ناب و الزامات آن را خوب بشناسیم و به آن عمل کنیم.

نصیرایی عنوان کرد: هر کسی در حیطه و جامعه خود می‌بایست بایدها و نبایدهای اسلام را اجرا کند تا در مسیر ظهور حضرت مهدی(عج) حرکت کرده باشد.

وی با اشاره به اینکه حرکت در مسیر ظهور آغاز شده است، گفت: مردم ایران در ۴۰ سال گذشته به بهترین شکل از نظام اسلامی و آرمان‌های آن حمایت کرده‌اند و این حرکت به قیام جهانی حضرت ولیعصر(عج) متصل خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه نظام اسلامی به پشتوانه مردم به مسیر خود ادامه می‌دهد، خاطرنشان کرد: اگر افراد در عرصه‌های مختلف، نظام اسلامی را تقویت کنند به وظیفه خود در مسیر ظهور عمل کرده‌اند.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها