رئیس سازمان بسیج اساتید آذربایجان شرقی:

وحدت و همفکری نخبگان؛ حل مشکلات اقتصادی و بیکاری

رئیس سازمان بسیج اساتید آذربایجان شرقی در حاشیه بازدید اساتید بسیجی استان از مجتمع مس سونگون، گفت: اگر وحدت، همدلی و همفکری بین نخبگان بسیجی کشور و مسئولان امر در اقتصاد و عوامل اجرایی کشوری و استانی وجود داشته باشد و به تبع آن استفاده از نکته نظرات اساتید نخبه بسیجی دانشگاه ها صورت پذیرد، شاهد حل مشکلات تولید، اقتصاد، کاهش آسیب های اجتماعی و حل مشکلات بیکاری خواهیم بود.
کد خبر: ۹۰۷۸۱۸۵
|
۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶

وحدت و همفکری نخبگان؛ حل مشکلات اقتصادی و بیکاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین جدیری در ادامه بازدیدهای علمی صورت گرفته در قالب راهیان علم، پیشرفت و فناوری را باهدف اشنایی اقشار بسیجی با دستاوردهای انقلاب اسلامی دانسته و پیشرفت های به وجود آمده پس از پیروزی انقلاب اسلامی را مدیون تلاش های مسئولان با ایمان و با روحیه بسیجی در جهت سربلندی ایران اسلامی دانست.

امام جمعه ورزقان نیز در نشست، به نقش اساتید بسیجی در تربیت و هدایت نسل جوان اشاره و بیان کرد: حل مشکلات تولید و اقتصادی بدون استفاده از اندیشه های اساتید بسیجی و صاحب نظران غیر ممکن است.

حجت‌الاسلام مهدی پورمحمد بر نقش کلیدی اساتید بسیجی در کمک به مسئولان اجرایی کشور و بر ارائه راهکارها توسط قشر نخبه بسیجی تاکید کرد.

رضا علیزاده؛ نماینده مردم ورزقان  در مجلس نیز در ادامه با بیان مشکلات و موانع موجود پیشرفت، بر ایجاد کارخانه های صنایع وابسته به مس و حل معظلات بیکاری و اشتغال جوانان در این زمینه خبر داد.

وحدت و همفکری نخبگان موجب حل مشکلات اقتصادی و بیکاری خواهد شد

جمعی از اساتید بسیجی دانشگاه های آذربایجان شرقی در قالب راهیان علم و فناوری و پیشرفت ایران از مجتمع مس سونگون بازدید کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار