مدیر حوزه علمیه شهرکرد گفت: کسی که آرزوهای همه اولیای خدا را تحقق خواهد بخشید، حضرت ولی عصر ارواحناه فداه است.
کد خبر: ۹۰۷۸۱۶۴
|
۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جلسه اخلاق کارکنان ستاد فرماندهی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با حضور مدیر حوزه علمیه شهرکرد در حسینیه آیت الله بهاءالدینی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدابوالحسن فاطمی در این مراسم با تسلیت شهادت امام حسن عسکری علیه السلام و تبریک آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) گفت: امام حسن عسکری علیه السلام غریبانه و مظلومانه تحت نظر و فشار دستگاه طاغوت به شهادت رسید.

وی، افزود: امامت مولا و مقتدایمان حجت بالغه پروردگار و بقیه الله فی ارضه و خلیفه الله فی دهره  و ناموس زهراء و حجت عصر، آقا امام زمان (عج) نیز بعد از شهادت پدر بزرگوارشان شروع شد.

مدیر حوزه علمیه شهرکرد، تصریح کرد: همچون دیشبی و امروز عید است و عیدالزهراء می باشد و این عید را به محضر شما و همه مؤمنان و مسلمانان و جهانیان تبریک عرض می کنم و از محضر ربوبی باید بخواهیم که ما را وفادار حضرت ولی عصر ارواحناه فداه قرار دهد و طبق میل ایشان سربازی کنیم.

وی، با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم درباره شب معراج و مشاهده دوازده ستاره درخشان که یکی از آنها همچون کوکب دُرّی می درخشید، گفت: جبرائیل در پاسخ پیامبر اسلام، ستارگان را عنوان اهلبیت معرفی فرموده و ستاره درخشان تر را که شاخص بوده نورالحجه یعنی امام زمان (عج) دانسته اند.

حجت الاسلام والمسلمین فاطمی، افزود: امام صادق علیه السلام نیز با معرفی حضرت مهدی علیه السلام فرموده اند اگر دوران ایشان را درک می کردم در زمان حیات، تمام عمر به ایشان خدمت می کردم.

وی، تصریح کرد: کسی که آرزوهای همه اولیای خدا را تحقق خواهد بخشید، حضرت ولی عصر ارواحناه فداه است.

حجت الاسلام والمسلمین فاطمی، گفت: اقدامات بسیار زیادی از سوی بزرگان دینی در طول تاریخ انجام شده ، ولی به نتیجه مطلوب نرسیده که همه اینها در زمان حضرت ولی عصر (عج) محقق می شوند.

مدیر حوزه علمیه شهرکرد به برخی از عجایب و ویژگی های خاص حضرت مهدی(عج) نیز اشاره کرد و افزود: طول، جوان بودن چهره ایشان بعد از ظهور، غیبت صغری و کبری و ... از عجایب و ویژگی های امام زمان است.

وی، خاطرنشان کرد: حضرت ولی عصر(ارواحناه فداه) در زمان غیبت نیز کارگشایی کرده و راهنمایی هایی را انجام می دهند و برای سه وظیفه امام معصوم که اداره جامعه و حکومت، قضاوت و افتاء می باشد، فقهای جامع الشرایط را در زمان غیبت خود معرفی کرده اند.

این کارشناس مسایل دینی و مذهبی، گفت: هیچ گاه زمین خالی از حجت خداوند نبوده و امروز نیز مردم از وجود حجت عصر حضرت مهدی علیه السلام بهره می برند.

وی، همچنین به برخی سوء استفاده ها از موضوع عصر انتظار اشاره کرد و آگاه سازی و روشنگری در این زمینه ها را لازمه فراهم ساختن بستر ظهور دانست.

حجت الاسلام والمسلمین فاطمی، به اهمیت پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی که یک نظام ولایی است و فقیه جامع الشرایط در رأس آن قرار دارد، زمینه ساز ظهور موعود و منجی عالم بشریت است.

ارسال نظرات