خبرهای داغ:
مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان آذربایجان شرقی گفت: یازدهمین شب خاطره دفاع مقدس حوزه هنری آذربایجان شرقی به مناسبت گرامیداشت شهدای وانش آموز(جبهه سوسنگرد)، برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۷۸۱۶۳
|
۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان، داود خدایی با اعلام این خبر افزود: یازدهمین شب خاطره دفاع مقدس حوزه هنری استان روز چهارشنبه 30 آبان ماه سال جاری راس ساعت 9:30 صبح ، با حضور دانش آموزان نواحی مختلف آموزش و پرورش و یادگاران هشت سال جنگ تحمیلی در محل تالار معلم تبریز برگزار می شود.
وی ادامه داد: بی تردید نوجوانان دانش آموز در پیروزی انقلاب اسلامی و در طول هشت سال دفاع مقدس نقش برجسته و تعیین کننده ای داشته اند و تاریخ گویای حضور پرشور آنان در عرصه ها و صحنه های حساس انقلاب اسلامی است و برگزاری شب های خاطره با موضوع دانش آموزان ادای دینی است که بر گردن داریم.
خدایی اضافه کرد: دانش آموزان با الگوگیری از فرهنگ عاشورا و با تاسی از اهل بیت (ع) در طول تاریخ انقلاب اسلامی ثابت نمودند که در دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی از قطره قطره خون خود خواهند گذشت و اجازه نخواهند داد دشمن حتی ذره ای امیدوار به رسیدن به اهداف شوم خود باشد.
وی هدف از برگزاری این مراسم را ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت عنوان کرد و اظهار داشت: جامعه ما در وضعیت کنونی که تحت فشار دشمنان قرار دارد، به تبیین و ترویج هرچه بیشتر این فرهنگ نیازمند است. 
یازدهمین شب خاطره دفاع مقدس، به همت دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری آذربایجان شرقی و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان، سپاه عاشورا، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، قرارگاه عملیاتی لشکر 21 حمزه، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز و دبیرستان ماندگار فردوسی برگزار می شود.
ارسال نظرات