باحضور سردار عبدالفتاح اهوازیان

یادواره شهدای پایگاه صاحب الامر(عج)سمنان برگزار شد

یادواره شهدای پایگاه صاحب الامر(عج) سمنان با حضور سردار عبدالفتاح اهوازیان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۷۸۱۶۲
|
۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار عبدالفتاح اهوازیان، مشاور فرمانده سپاه پاسداران و فرمانده دوران دفاع مقدس در یادواره شهدای پایگاه صاحب الامر(عج) سمنان و در حضور مسئولین ضمن اشاره به سالگرداشغال سوسنگرد و هجوم وحشیانه عراقی ها و دفاع جانانه مردم از شهر خاطراتی بیان کرد و ادامه داد: رشادتهای شهدا که بادست خالی در برابر دشمن غیورانه و مردانه جنگیدند فراموش نشدنی است.
وی افزود: یکی از ویژگی های ارزشمند شهدا داشتن روحیه جهادی در همه زمینه ها بود؛ وقتی حضرت امام(ره) فرمانی را به عنوان ولی امر مسلمین صادر میکرد سر از پا نمی شناختند تا به عهد خود وفا کنند وآن فرمان را به عمل برسانند.
اهوازیان خاطرنشان کرد: یکی دیگر از ویژگی های شهدا فداکاری برای اسلام و ملت عزیز بود که به همین دلیل با تمام وجود واردعرصه با دشمنان شدند و با چندین کشور دلاورانه جنگیدند وای نشان میدهد که هیچگاه نباید دربرابر ظلم و دشمنان کوتاه بیاییم شهادت آن عزیزام است که امروز کشور را بیمه کرده و این پیام را به مستکبرین رسانده است که ملت بزرگ ایران هیچگاه در برابر آن ها تسلیم نخواهد شد بلکه جوانانی دارد مثل هشت سال دفاع دمقدس و مدافعان حرم که هرگاه نیاز باشد با تمام وجود وارد صحنه نبرد خواهند شد تا دشمنان را به شکست وادار کنند.
وی اظهار کرد: امروز فرهنگ ایثار وشهادت از شهدای دفاع مقدس به جوانان انتقال یافته است و نشانه آن نیز شهدای مدافع حرم هستند.
لازم به ذکر است که دراین مراسم ضمن پخش کلیپ های فرهنگی و سیاسی و ‌مداحی حماسی و پرده خوانی از خانواده معزز ۲۳شهید این پایگاه تجلیل وتکریم شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار