خبرهای داغ:
مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروی شهر تهران از جریمه ۵۰ هزار تومانی خودروهای فاقد معاینه فنی خبر داد و گفت: این طرح از امروز در تمام سطح شهر تهران اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۷۸۱۳۸
|
۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، سیدنواب حسینی‌منش با اشاره به اجرای فازی دوم طرح کاهش آلودگی هوای شهر تهران اظهار کرد: این طرح با کمی تاخیر از امروز و با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد:  طبق برنامه ریزی صورت گرفته از امروز 1240 دوربین در سطح شهر تهران از مبادی ورودی و همچنین محدوده زوج و فرد و طرح ترافیک کار ثبت خودروهای که فاقد معاینه فنی هستند را انجام می‌دهند.

حسینی منش در پاسخ به این پرسش که آیا دوربین‌های اشاره شده فعال هستند یا خیر،گفت: تمام این دوربین در روزهای اخیر تست شدند وخودروهای که فاقد معاینه فنی باشند 50 هزار تومان جریمه خواهند شد.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروی شهر تهران ادامه داد: مراکز معاینه فنی در روزهای گذشته به حالت عادی بازگشتند و دیگر خبری از صف‌های طولانی نیست علاوه بر اینکه به زودی دو مرکز دو خطه در شهرری و چیتگر و 5 مرکز سیار ی یک خطه راه‌اندازی خواهد شد.

وی بیان کرد: از تمامی رانندگان درخواست می‌شود که هر چه زودتر به یکی از مراکز معاینه در سطح شهر تهران مراجعه کنند و نسبت به اخذ معاینه فنی خودروی خود اقدام کنند و در غیر این صورت توسط پلیس جریمه خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها