خبرهای داغ:
در شش ماهه نخست سال جاری محقق شد

پرداخت کمک‌های موردی به هفت هزار و 333 مددجوی قزوینی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین گزارشی از پرداخت کمک‌های موردی به مددجویان تحت حمایت و افراد نیازمند در شش ماهه نخست سال جاری ارائه داد.
کد خبر: ۹۰۷۸۱۲۸
|
۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، محمد صیادی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین با اشاره به اینکه طی شش ماهه نخست سال جاری بیش از شش میلیارد و 449 میلیون تومان در قالب کمک‌های موردی به خانواده های تحت حمایت و اقشار آسیب‌پذیر استان پرداخت شده است، گفت: کمک‌های موردی بر اساس نیازهای مددجویان و برای برطرف کردن مشکلات معیشتی، فرهنگی، تحصیلی، درمانی و جهیزیه آنها پرداخت می‌شود.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین با اشاره به اینکه هفت هزار و 333 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین درشش ماهه نخست سال‌جاری از کمک‌های موردی این نهاد بهره‌مند شده‌اند، بیان کرد: با پرداخت کمک‌های موردی به خانوار تحت حمایت و افراد مستمند استان قزوین درصدد هستیم تا از بروز مشکلات و گرفتاری‌ برای خانواده ها، جلوگیری کرده و وضعیت زندگی‌شان را بهبود دهیم.
صیادی با اشاره به اینکه از مردم خیر استان قزوین خواستاریم تا با کمک‌های خود بیش از پیش کمیته امداد را در دستگیری از فقرا و نیازمندان یاری کنند، بیان کرد: کمک‌های خیران علاوه بر افزایش همبستگی اجتماعی، موجب می‌شود تا مشکلات بسیاری از خانواده های بی‌بضاعت استان قزوین رفع شود.
وی افزود:
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین با اشاره به اینکه مناطق محروم استان قزوین دارای ضریب محرومیت شش، هفت و هشت هستند که کمیته امداد همواره خدمات مطلوبی را به مددجویان ساکنان در این مناطق ارائه می‌کند، گفت: مددجویان ساکن در مناطق محروم به دلیل دور افتادگی و نبود امکانات کافی مناسب و شایسته همواره با مشکلات بسیاری روبرو هستند که تلاش داریم با ارائه خدمات مختلف به آنها کمک کنیم و طی شش ماه سال جاری حدود یک میلیارد و 271 میلیون تومان به مددجویان ساکن در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان کمک موردی پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه از محل کمک‌های موردی به چهار هزار و 337 مددجو کمک معیشت پرداخت شده است، افزود: پرداخت کمک معیشت به مددجویان با هدف رفع مشکلات ضروری آنها است تا بتوانند نیازهای اساسی زندگی خود را تأمین کنند.
صیادی با اشاره به اینکه به هزار و 48 بیمار خاص تحت حمایت به صورت موردی مساعدت شده است، بیان کرد: هزینه‌های درمانی و دارویی بیماران خاص، زمین‌گیر و صعب العلاج تحت حمایت بسیار سنگین است که از طریق کمک‌های موردی کوشش می‌کنیم مشکلات آنها را به حداقل برسانیم.
وی یادآورشد: از محل کمک‌های مردمی به 214 مددجو برای رفع مشکلات مالی، به 632 مددجو برای تأمین لوازم زندگی، به 267 دانش آموز برای تامین هزینه های تحصیلی، به 73 نوعروس تحت حمایت برای تأمین جهیزیه، به 42 مددجو برای تأمین مسکن مناسب و به 443 مددجو نیز برای رفع سایر گرفتاری‌هایشان کمک شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها