رئیس کل دادگستری استان زنجان:

با فرهنگ سازی و آگاهی مردم به حقوق عامه زمینه کاهش آسیب های اجتماعی فراهم خواهد شد

حجت الاسلام صادقی نیارکی در سفر به بخش سجاسرود و در دیدار با امام جمعه این شهر گفت:دستگاه قضایی استان از راهنمایی ها و ارشادات ائمه جمعه در جهت رسیدن به دادرسی عادلانه بهره خواهد برد.
کد خبر: ۹۰۷۸۱۱۳
|
۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان؛ رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه ائمه جمعه محور فعالیت های فرهنگی می باشند افزود: توجه به این امر مهم وکنترل آسیب های اجتماعی، مانع تشکیل پرونده های قضایی در محاکم خواهد شد.

وی توجه به حوزه اخلاق را مهم برشمرد و اظهار کرد: تعداد قابل توجهی از پرونده های این حوزه قضایی در خصوص بی توجهی به حقوق مردم بر می گردد و با پیشینه خوبی که این بخش دارد انتظار داریم با تلاش مسولان این میزان پرونده ها کاهش یابد.

رئیس شورای قضایی استان گفت: فرهنگ سازی و آگاهی مردم به حقوق عامه زمینه را برای کاهش مشکلات، آسیب های اجتماعی  و ورودپرونده  به دستگاه قضایی فراهم خواهد کرد .

حجت الاسلام صادقی نیارکی اظهار داشت: خدمت به مردم و حل مشکلات آنها بعد از انجام واجبات بزرگترین توفیق و نعمت الهی برای خدمتگزاران نظام است که بایستی قدردان این نعمت باشیم.

در ادامه این دیدار امام جمعه سجاسرود ضمن تقدیر و تشکر از تعامل ارزشمند دستگاه قضایی استان با ائمه جمعه گفت:دستگاه قضایی در برخورد جدی با اخلال گران قدمهای بسیار ارزشمندی در جهت افزایش امنیت جامعه برداشته که امیدواریم با این اقتدار و با اعمال قانون فضای جامعه امن و درآرامش  باشد.

همچنین در ادامه این سفر رئیس کل دادگستری استان زنجان ضمن دیدار با کارکنان قضایی و اداری دادگاه بخش سجاسرود و تشکر از زحمات و تلاشهای همکاران این حوزه قضایی گفت: مسائل و مشکلاتی در حوزه قضایی وجود دارد و تمام سعی و تلاش خود را بکار خواهیم گرفت تا در جهت رفع این مشکلات اقدامات موثری انجام دهیم.

در این دیدار بختیاری رئیس دادگاه بخش سجاسرود گزارشی از عملکردحوزه قضایی خود ارائه داد  و همچنین  نماینده کارکنان این دادگاه نیز  در یک فضای بسیار صمیمی  به بیان مسائل و مشکلات پرداختند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار