نشست هم اندیشی شورای سازمان بسیج علمی استان ایلام با پایگاه شهید بختی ایلام برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۷۸۰۶۴
|
۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، نشست هم اندیشی شورای علمی و پژوهشی استان ایلام ، با پایگاه شهید بختی ایلام در راستای هماهنگی جشنواره علمی جهادگران علم و فناوری برگزار شد.

محمود علی پور مسئول سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان ایلام در این نشست بر هم افزایی و تعامل پایگاههای علمی با نهادهای علمی از جمله دانشگاههای استان  و خانه نخبگان استان تاکید کرد.

وی در ادامه اظهارات خود بر جشنواره جهادگران علم و فناوری استان اشاره کرد  و ابراز داشت : خوشبختانه در طی سالهای اخیر طرح های فاخر و ارزشمندی از نخبگان بومی ، توسط مراکز رشد استان مورد حمایت قرار گرفته و  سازمان بسیج علمی  استان نیز در این راستا گام های استواری را برداشته است.

مسئول سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری استان با بیان اینکه جشنواره جهادگران علمی و پژوهشی در دومین روز از هفته بسیج برگزار خواهد شد عنوان کرد: در این جشنواره تعداد ۱۴ نفر از نخبگان و مبتکران مورد تجلیل قرار گرفته و نمایشگاهی از طرح های نخبگان استان نیز برپا خواهد شد.

علی پور در پایان اظهارات خود با بیان اینکه در هر شهرستان دو پایگاه علمی خواهر و برادر فعال است اذعان داشت: نقش پایگاههای علمی در کشف استعدادهای علمی ، هدایت و حراست از محققان و مبتکران و سازماندهی نخبگان علمی  استان در کارگروههای تخصصی بسیار موثر دانست.

گفتنی است در پایان این نشست شورای علمی پایگاه شهید بختی ایلام به بیان نظرات و پیشنهادات خود در راستای پررنگ نمودن فعالیت های پایگاههای علمی و سازماندهی نخبگان استان پرداختند.

 

ارسال نظرات