فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از دانشجویان بسیجی خواست با کسب بصیرت‌های لازم در صحنه‌های انقلاب حضور تاثیرگذار داشته و کار انقلاب را به موقع انجام دهند.
کد خبر: ۹۰۷۸۰۳۲
|
۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۷

دانشجویان با کسب بصیرت‌های لازم در صحنه‌های انقلاب حضور تاثیرگذار داشته باشند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده قانع در جمع مسئولین و اعضای شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان اردبیل به تبیین معیارهای انقلابی بودن پرداخت و اظهار داشت: برای اینکه ما بتوانیم نظام و انقلاب را حفظ کنیم اول باید با خودسازی خودمان، چهره نفاق را شناخته و با دفاع از تمامیت ارضی کشور با آن مقابله کنیم.

وی به امضای قطعنامه پس از اعلام قبول آتش بس اشاره کرد و گفت: رزمندگانی که ولایی بودند در حالی ندای خداحافظی از مردانگی و شهادت را سردادند که تنها به دلیل اینکه سخنان امام خمینی(ره) را فصل الخطاب می دانستند به صلح گردن نهاده و دست از جنگ برداشتند که این خود نشان از صداقت نیروهای انقلابی دارد.

بابازاده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس از سردار شهید شوشتری و صیاد شیرازی بعنوان فرماندهان نمونه گفت: این فرماندهان ماموریت خود را بعد از جنگ تحمیلی نیز ادامه داده و آخر هم در راه ایمان و اعتقاد خود، شربت شهادت نوشیدند.

وی به برنامه ریزی دشمنان اسلام در 13 آبان نیز اشاره کرد و گفت: دشمنان اسلام خیلی تلاش کردند تا بتوانند با اعمال تحریم‌های بیشتر به ملت ایران صدمه بزنند ولی به لطف الهی نتوانستند کاری از پیش به جلو ببرند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان اینکه دانشجویان می‌توانند با توجه به ویژگی جوانی خود به تبیین اهمیت امنیت و سلامت در جامعه بپردازند، گفت: وقتی مسائل عملیاتی صادقانه به مردم عرضه شود آنها می تواند نقش به سزایی در اعتلای انقلاب و بسیج در عرصه جهانی ایفای نقش کنند.

بابازاده با بیان اینکه امنیت، غرور آفرین است و موجب پیشرفت می شود گفت: امروز پیشرفت های علمی در گرو امنیت جانی است.

وی به زندگانی شهید احمدی روشن نیز اشاره کرد و گفت: با اینکه ایشان نظامی نبودند اما بهتر از هر نظامی در جنگ اقتصادی و تحریم به مقابله با دشمنان اسلام پرداختند و دانشجویان امروز شایسته است چنین افراد تأثیرگذاری را الگو و سرمشق خود قرار داده و با قدم گذاشتن در راه این عزیزان بتوانند نقش خود در تعالی کشور را به درستی انجام دهند.

وی از کشور چین به عنوان پرجمعیت ترین کشور جهان نام برد و گفت: این کشور با وجود جمعیت فوق العاده زیاد هیچگونه مشکلی در تامین منابع آب و غذا ندارد چرا که در سایه یک سیستم مدیریتی صحیح اداره می شود و مردم این کشور نیز قانع هستند این در حالی است که کشور ما علی رغم داشتن ظرفیت ها و پتانسیل های زیاد تنها به دلیل طمع برخی افراد و سوء مدیریت مسئولان با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می‌کند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل به خروجی کارهای مردمی اشاره کرد و گفت: اگر مسائل روز به درستی و به خوبی در بین مردم تبیین شود مردم در فرصت مناست با اتخاذ تصمیمات سازنده می توانند نقش به سزایی در انتخاب اعضای شورای شهر و یا نماینده مجلس در تراز انقلاب اسلامی داشته و زمینه های توسعه و پیشرفت شهر استان و کشور را فراهم کنند.

وی سرمنشاء مشکلات موجود را خود مردم عنوان کرد و گفت: اگر ما در زمان انتخابات به دور از احساسات و تنها در سایه بصیرت و آگاهی و شناخت درست دست به انتخاب اصلح می زدیم الان منتظر جاری شدن وعده‌ها نبودیم.

بابازاده افزود: این رزمنده دوران دفاع مقدس عبرت‌های عاشورا را بهترین درس برای جوامع اسلامی عنوان کرد و گفت:کربلا با وجود همه مصائب به گفته حضرت زینب کبری(س) سراسر زیبایی بود.

وی با بیان اینکه اصحاب کربلا بهترین الگو برای مسلمانان هستند، گفت: ما نیز باید با تاسی از شهدای کربلا در راه اسلام و اعتلای انقلاب ایثارگرانه پا در رکاب ولی فقیه حرکت کرده و به تکالیف خود به درستی عمل کنیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل از دانشجویان بسیجی خواست با کسب بصیرت های لازم در صحنه‌های انقلاب حضور تاثیرگذار داشته و کار انقلاب را به موقع انجام دهند.

ارسال نظرات